|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Tips & Trucs Forum voor het tonen van fotografische tips & trucs, bijvoorbeeld om te laten zien wat je door het creatief gebruik van sluitertijd of diafragma bereikte, of het gebruik van invulflits, algemene tips over fotografie die het vermelden waard zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Ik heb hier nog zo'n binnenhandschoenen die ik vroeger op de motor in mijn winterhandschoenen gebruikte als het erg koud was.
Die heel lichte handschoenen gebruik ik altijd bij het fotograferen als het te koud is, en daarmee kan ik alle knopjes op de camera bedienen. Als het héél koud is, dan is dat ook niet voldoende .Omdat ik al een aantal jaren niet meer in een motorzaak geweest ben, kan ik ook niet zeggen waar je die kan vinden... |
|
|||
|
Citaat:
|
ga eens kijken bij een dump shop (waar ze legerspullen verkopen) kijk dan eens naar de zogenaamde pilotenhandschoen. dit zijn handschoenen die gemaakt zijn van soort dunne fleece stof en aan de onderkant bekleed zijn met leer voor de grip.
lowe pro heeft naast tassen ook handschoenen voor fotografie. verkrijgbaar bij konijnenberg.nl/be succes. een alternatief, koop een handenwarmer. |
|
|||||
|
Citaat:
![]() ) En hiermee blijven je vingertoppen ook warm ![]() Handenwarmers hebben ze ook in bijna elke golfshop. Blijven ongeveer 4 uur warm eens geopend. Maar als je lang je toestel moet vasthouden zijn ze niet zo efficient als handschoenen, want ze steken in je zakken. Indien erg koud is de combinatie van beide ideaal. Handenwarmers zullen om en bij de 2,5 euro voor 2 stuks kosten en de handschoenen zullen variëren tussen 20 en 25 euro ongeveer. Marleen |
|
|||||
|
Is dit misschien een goede oplossing, elektrisch verwarmde "klapwanten"
:http://www.equiplus.nl/kleding_wantenjpg.html Goedkoop zijn ze niet, de wanten kosten 152 euro, accu 71 euro, lader 66 euro, en dan heb je nog een regelaar + de nodige snoertjes nodig. Als het heel koud is, dan is dit misschien wel de enige oplossing om je handen warm genoeg te houden tijdens het fotograferen, maar dan wel voor een heel stevig prijskaartje .En dan kan je best ook een paar elektrisch verwarmde sokken gebruiken... Alle info + prijzen op deze website: http://www.equiplus.nl/kleding/ |
|
||||
|
Ik gebruik met redelijk success mountainbike handschoenen...
te verkrijgen in de meeste sportwinkels, maar redelijk prijzig als je goretex wilt...
|
heb handschoenen gekocht in de decathlon!
zijn niet heel dik, dus handig om de camera te bedienen
|
dunne leren handschoenen met een binnenbekleding doen het perfect bij mij, is van nature anti-slip, je kan alle knopjes vlot voelen en bedienen!
|
|
||||
|
Citaat:
|||
|
als je motohandschoenen zou kiezen moet je hier eens op kijken www.rad.be
Laatst gewijzigd door anory; 11 december 2008 om 19:15 |
|
|||
|
ik heb voor mijn Kerst iets leuks gekregen
handschoenen voor op mijn fiets (mountainbike handschoenen). ze zijn warm, licht, en houden de wind tegen. en je kan er vooral uw camera nog heel goed mee vasthouden en je hebt op wijs en middenvinger nog extra grip
| Weergave | |
|