|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Er is aan mij gevraagd om foto's te maken van het uitroepen van de nieuwe prinscarnaval.
Zoiets heb ik nog nooit gedaan en daarom de volgende vraag: Vanaf achteren staan 2 bouwlampen , De prins komt te voorschijn en op dat moment wordt deze vlikkerend door verschillende schijnwerpers verlicht. Mijn vraag nu, hoe zou ik dan het beste mijn camera (CANON 40D met flitswer 580EX) kunnen instellen? En welke lens zou ik dan het beste kunnen nemen? Lenzen, 17-40 , 24-104 , 55-250 alvast zeer bedankt, Dré |
|
|||||
|
waar van achteren, achter jou of achter de Prins?
grt,bouk.
|
Citaat:
Er is mij verteld dat eerst een "gordijn" voor de prins hangt zodat je het silhouet ziet en vervoilgens gaat deze "gordijn" omhoog en spots aan. Als dit gebeurd kun je dus niets meer instellen, dus hoe de camera staat ingesteld is het dat. Wat ik al aangaf, dit heb ik nog nooit gedaan. Daarom het volgende Er worden spots op dit gebeuren gericht, hoeveel licht is dat? Ook stel ik me voor dat dan veel beweging is, armen zwaaien enz. Zou ik dit met 1/200-4,5 -400ISO (eventueel de sportstand) kunnen halen of zou ik beter flitsen. Alvast bedankt, Dré |
|
||||
|
Kun je dit niet even op voorhand uitvogelen, eventueel vragen of je een proefkonijn mag
gebruiken en zo te zien wat al mogelijk is? Aangezien ze jou ervoor gevraagd hebben, zal dat toch geen probleem mogen zijn. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je heel gemakkelijk anticiperen. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |