Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Photoshop door CVO Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus Photoshop door CVO Limburg

    CVO Limburg biedt een cursus Photoshop aan in 4 modulen van circa 60 lesblokken.
    Wie heeft er ervaring met deze cursus en is deze interessant.
    Voor meer info zie: www.cvo13.be

    Gr. Gerard

  • #2
    Re: Cursus Photoshop door CVO Limburg

    Ik ga een gelijkaardige cursus volgen, in West-Vlaanderen welliswaar, maar ik heb van horen zeggen dat de nadruk niet zozeer ligt op echte fotobewerking maar eerder op het maken van oa kaartjes (met tekst erop) ed.
    Voor de echte fotobewerking via Photoshop heb ik alvast een interessant boek gekocht
    Maar ik ga hoe dan ook de cursus volgen. Je zal er altijd wel wat van opsteken, is het niet over echte fotobewerking, dan is het wel over de werking van Photoshop.

    Comment


    • #3
      Re: Cursus Photoshop door CVO Limburg

      ik heb ook 4 modulen gevolgd. Hangt veel af van de leraar.Ik eindigde in de 3 de module met in de 80 %. Door omstandigheden kon ik de 4 de mod. niet bij dezelfde leraar volgen en ben ik overgestapt naar een andere. Ik moet zeggen met mijn in de 80 % kon ik in de vierde module
      niet volgen. Die lerares was 100 % veel beter - vlugger (ja dat wel) maar ook de techniek was super. Wanneer je vroeg :"waarom zo of zo " gaf ze altijd een duidelijk antwoord. Ook waarom het niet anders kon.

      Kortom ik heb de derde module bij die lerares (van de 4 de module) opnieuw gedaan .... en veel meer geleerd dan bij de vorige.

      En ... niet alleen kaartjes maken maar veeeeeeel meer.

      Comment


      • #4
        Re: Cursus Photoshop door CVO Limburg

        sorry dat ik pas zo laat reageer. Ben ondertussen opa geworden en daardoor weinig online geweest. Bedankt voor de reacties. Ga me waarschijnlijk inschrijven.
        Groeten,

        Gerard

        Comment


        • #5
          Re: Cursus Photoshop door CVO Limburg

          proficiat Opa en dat je het nog heel dikwijls mag worden. Maar dat kleine grut niet teveel verwennen hoor.

          Comment

          Working...
          X