|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Tips & Trucs Forum voor het tonen van fotografische tips & trucs, bijvoorbeeld om te laten zien wat je door het creatief gebruik van sluitertijd of diafragma bereikte, of het gebruik van invulflits, algemene tips over fotografie die het vermelden waard zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
'k Zou zelf er bepaald niet direct aan hebben gedacht te gaan zoeken op de site van Ken Rockwell, maar dat terzijde )
|
Citaat:
Als je eens een zoekslag hier op BD doet naar BTL FP dan denk ik dat je alles zult vinden wat je wilt weten. mvg Antoine |
|
||||
|
Op p 98 staat t inderdaad uitgelegd.
Daarbij heb ik een vraag, ik weet wat fp is en voor welk probleem het bestaat. Nu heb ik pas een sb 900 gekocht, in die handleiding staat dat fp een functie is die je in de camera bediend. Dat is dus wat op die p 98 van de nikon D80 staat. Maar als ik ze activeer komt direct op de flitser FP te staan. Want ... p D-55 SB 900 "Automatische FP high-speed flitssynchronisatie wordt automatisch ingesteld als de sluitertijd de synchronisatietijd van de camera overschrijdt." Maar op een andere pagina staat bij dat icoontje: "Automatische FP high-speed flitssynchronisatie" Wil dit nu zeggen dat de die fp functie actief is en altijd werkt, of dat ze ingesteld is en werkt wanneer je sneller dan 1/200 gaat? Het fp teken staat er nl altijd(ook bij 1/60bv). Het zou duidelijker zijn moest er enkel fp staan wanneer het effectief toegepast word.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LPG doen of niet? | mir | Chit Chat | 23 | 11 september 2008 15:37 |
| auto en lichaamstaal van de mens | DDDDD | Chit Chat | 9 | 15 mei 2007 15:44 |
| Flitser : Sunpak auto 383 super | Juno | Aangeboden | 2 | 24 mei 2005 17:52 |
| 'k Wil m'n auto verkopen, maar hoe???? | Sammeke | Chit Chat - Archief | 18 | 25 juli 2004 12:50 |
| Av, Tv, AUTO, P of M? | Willem | Camera's | 2 | 24 juli 2002 17:11 |
![]() |