Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken van afbeelding met langste zijde 3m

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdrukken van afbeelding met langste zijde 3m

    Hallo iedereen,

    Ik heb al zitten zoeken hier op het forum, maar ik zit met het volgende probleem.
    Ik heb een afbeelding van 269,73 cm op 300,67 cm (7646px op 8523px) die ik zou willen laten afdrukken.
    Maar na een zoektocht op internet, vind ik niet echt een afdrukcentrale die dit aanbiedt.

    Weten jullie een afdrukcentrale die dit wel doet?
    Ik heb al geprobeerd met het afdrukken op A4 en aan elkaar te plakken, maar het resultaat is niet dat wat ik ervan verwacht...

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    en moest dit onder de verkeerde topic staan, sorry hiervoor
    Nikon D7000 + Nikon 35mm 1.8 + Nikon 18-105mm + Tamron 70-300mm

  • #2
    Re: Afdrukken van afbeelding met langste zijde 3m

    Ik heb deze winter een print laten afdrukken op 2.4m x 0.8m op barietpapier met dibond achterkant, bij Milo Profi in Kontich, bij Antwerpen. Uitstekende service en prachtig resultaat, ben er enorm tevreden over.
    De limitatie zit wel op de korte zijde, ik weet niet of zij tot 2.7m kunnen gaan, het lijkt me enorm. Waar je gaat laten printen hangt ook wat af van waar je woont.

    Ik denk dat je voor dergelijke prints moet gaan zoeken richting banners, of prints op zeilen/doeken? Of meerdere grote prints samenbrengen. Zo'n printcentrales kunnen wel misschien jouw volledige foto op 3 grote prints maken, en ze samenzetten? je zal dan wel de naad van de verschillende panelen zien maar dit lijkt me onvermijdelijk.

    Wees wel voorbereid om er wat budget voor over te houden, grote prints heben een groot prijskaartje, maar ik garandeer het wel dat je er een enorm gevoel van voldoening aan hebt als het klaar is. Veel positieve commentaren ook .

    Succes met je zoektocht.

    Comment


    • #3
      Re: Afdrukken van afbeelding met langste zijde 3m



      Bijvoorbeeld..
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Afdrukken van afbeelding met langste zijde 3m

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        mooie prijzen ook, maarja is te verwachten zeker :-) Denk dat ik dan al eerder naar een alternatief (kleinere schaal of samengezette panelen met beetje zichtbare naad zou gaan, je zit bij zo een print er toch niet met je neus op)

        Comment

        Working...
        X