Ga terug   Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > BD-Mededelingen

BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 22 maart 2008, 10:20
Franciskine is lid van de Belgiumdigital VZW Franciskine's schermafbeelding
Franciskine Franciskine is offline
Moderator/RVB

Stuur een bericht via ICQ naar Franciskine Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Arrow UPDATE Links pagina

Het is lang geleden dat deze pagina nog eens aangepast is aan de laatste nieuwe informatie, ik ben ondertussen bezig de niet werkende links aan het aanpassen of verwijderen.
Aangezien ik niet alle dagen uren kan speuren naar nieuwe en interessante links, roep ik de hulp in van onze BD - leden. . . .
Kijk natuurlijk ook eerst even na of de links ondertussen al niet geplaatst zijn in de huidige verzameling anders wordt het dubbel werk.
Het is dus niet de bedoeling dat iedereen massaal een email stuurt enkel en alleen om hun homepage te vermelden Het mag natuurlijk wel . . .
Voorlopig worden commerciële links van BD leden zelf nog niet toegelaten, maar daar wordt ondertussen naar een oplossing voor gezocht.
En even tussendoor vermelden, commerciële links zijn ook in de handtekening niet toegelaten, gelieve daar rekening mee te houden, de naleving van deze regel wordt op dit ogenblik gecontroleerd.

Links mag je dus sturen naar : links@belgiumdigital.com

Laatst gewijzigd door Franciskine; 22 maart 2008 om 17:47
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten