|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Uitnodiging voor vzw-leden: Zoals aangekondigd op de AV van 25 november 2006: 1e Belgiumdigital flitsworkshop: Initiatie in gebruik van flitsers (binnen en buiten) Plaats: Herentals: Kasteel “Le Paige” Datum: Zaterdag 3 februari 2007 Voor wie: Vzw-leden van Belgiumdigital Doel: Fotografen die willen kennis maken met studio flitsers of de mogelijkheden van de losse flitser. Programma: 13h00 samenkomst en kennismaking 13h30 korte presentatie met praktijkvoorbeelden (door Fotograaf Erik Mansvelders ) 14h00-17h00 praktijksessie in een kleine groepen van maximaal 6 personen. Er zijn 3 studiosets beschikbaar en één groep voor de losse flitsers. Opmerking: Er kunnen maximaal 18 mensen meedoen aan de studiosessies en 6 mensen voor de sessie met losse flitser. Materiaal mee te brengen: Jouw camera met een midden of X contact hierop wordt een trigger van de studioflitser(s) aangesloten. Voor de trigger moet je zelf niet zorgen, dat doen wij wel. Doe je mee aan de sessie met de losse flitser, breng je natuurlijk jouw eigen flitser mee. (Met voldoende opgeladen batterijen) Prijs: gratis voor VZW-leden. Inschrijven via PM aan Ludo voor 27 januari 2007 Vergeet niet aan te geven aan welk onderdeel je wilt deelnemen (studio of losse flitser) OPGELET: de sessies zijn beide volzet, dus enkel nog reserveplaatsen mogelijk !
Laatst gewijzigd door Ludo; 11 januari 2007 om 21:56 Reden: Sessie volzet ! |
|
|||||
|
Deelnemerslijst:
STUDIO: (18 deelnemers -Volzet) Paly Stijn891 Jo Parrotman (afgezegd) Parakiet (afgezegd) Fotofolio Linda 16093 PCWiet PhotogRAF FrancisKine (afgezegd) Stefken mm Dokus svleugels0602 Traveltoy Walt (afgezegd) Sjillie (afgezegd) Zunoel Black B@ndit Filmar GvDv Mark W. Darix LOSSE FLITSER: (8 deelnemers - VOLZET) Plette Armani Roel Koen_ Roland Cuypers Lohad Jan Brouwers JePe Reserve*: Steven V Josp * volgorde inschrijvingen reservelijst volgens insturen PM.
Groeten, Ludo Kijk je uit naar een ontmoeting met andere BD'ers? Of Organiseer je zelf een bijeenkomst? Neem dan hier eens kijkje. Laatst gewijzigd door Ludo; 3 februari 2007 om 08:07 Reden: inschrijvingen |
|
|||||
|
'k Ben ook van Herentals maar 'k kan daar met mijn G6 weinig komen doen maar 'k vind dit een prachtige initiatief
|
Met losse flitser bedoelt ge toch een 430 EX of zo he??
Indien ja, Count me in!!!
|
ik wil wel eens leren werken met zo'n installatie.
'k moet de BD-flitsset toch ook nog kunnen gebruiken hé ![]() dus: zet me er maar bij. mm PS: ik kom van GENT, dus als er mensen vanuit dezelfde richting komen: we kunnen makkelijk een auto delen hé.
|||||
|
Citaat:
mm
|||||
|
Goeiedag,
Vermoedelijk kom ik ook. Ik stuur bij deze een PM ivm losse flitser. mvg, Roland