|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Iedereen,
Afgelopen weekend heeft de forumsoftware een update gekregen. Als gevolg hiervan zijn ook een aantal templates moeten geupdate worden. Heb van de gelegenheid ook gebruik gemaakt om een kleine toevoeging te installeren. In het verleden had ik al een paar keer de vraag naar zoiets gelezen. Wat de actie doet exact doet, heeft geen uitleg nodig denk ik. Je kon dit trouwens vroeger ook via de zoek opvragen.![]() Veel plezier, Peter |
|
||||
|
Kon je vroeger ook al door op je eigen profiel te klikken en dan voor "Zoek alle discussies die gestart zijn door...."...
Maar de extra link is wel handiger
||||
|
Citaat: