|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Een verslagje met foto's staat ondertussen online op de website: http://www.belgiumdigital.com/nieuws.../articleid/234
|
|
|||||
|
Ondanks de aankondiging heb ik me toch laten verrassen
Ik heb ondertussen de foto's ook eens bekeken, . . . INDRUKWEKKEND hoor Staat die server gewoon bij iemand thuis in de kelder of wat?
|
zeker indrukwekkend, hier staat veeel minder hoor.
grt,bouk.
|
Citaat:
|
En de laatste doet het licht uit ...
zodat wij terug op BD kunnen. Leuk om dit in beeld te brengen. Mijn waardering voor de nachtploeg
|
Citaat:
Nope, de machine staat in het datacenter van Sitehosting. Een gedeelde locatie waar nog diverse andere telecom en hosting bedrijven hun machines staan hebben, of ruimte verhuren. Locatie is te Diegem.mvg, peter |
|
||||
|
Citaat:
Nu twee geheugenlatjes inpluggen kost niet zoveel tijd, naast de server uit de rack halen, en open doen (met één schroefje). Maar gezien de toch wel stevige kostprijs van dit type geheugen doen we dat wel wat voorzichtiger dan wat geheugen in je thuis pc inpluggen.Wat op de foto's misschien ook merkbaar is, ondanks dat de machine nu reeds 26 maanden onafgebroken werkzaam is, was er niet een stofje in de machine te vinden. Van een stofarme omgeving gesproken. Mijn pc ziet er vanbinnen alvast wat anders uit. peter |
|
|||||
|
ik heb in die foto reeks duidelijk gezien dat jullie toch speciale bescherming hebben aangetrokken over jullie schoenen . . . ik ken die blauwe dingen want af en toe als ik eens een keer een operatie kan meevolgen, moeten wij die ook aandoen.
|
Citaat:
mvg duindistel
*BD0546BE*2 X EOS 400D/EFs 18-55 IS /EF50-1,8 II /EFs 55-250 IS/EF 24-105 L IS - USM / Tokina 12-24 f4 AT-X124PRO DX/Canon tussenring EF25II /Canon speedlite 420EX. :Aan een foto van vandaag, kun je morgen zien ,hoe het gisteren was. |
|
|||||
|
Citaat:
![]() nu zien we waar onze eurokes voor dienen