|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
De forumupgrade is zopas met succes afgerond.
Een beschrijving van de nieuwigheden kan je terugvinden op de website in volgend artikel. Eventuele reacties kunnen in dit topic. Forumadmins Peter & Sven |
|
|||||
|
Citaat:
, dat was dus de reden ook waarom ik een tijdje niet op BD kon Ik ben een vroege vogel, ik weet het . .
|
weer enkele leuke nieuwe snufjes...
zoals subforum als gelezen maken, wat ik wilde, maar nu dan toch weer even een aanpassing is
|
ik wel, gewoon naast posts...
misschien hebben jullie nog engelstalige versie staan of zo ??? dat dat er niet meer in zit?
|
Citaat:
Zal dus wel eigen zijn aan dit draadje zeker... Greetz, Kariboe |
|
|||
|
Aha, vandaar ...
Ik probeer mijn footer aan te passen, maar die zit nu te klagen dat het maximum 3 lijnen mag zijn. Is dit te wijten aan de upgrade of is dit een opgelegde beperking ?
|
Citaat:
Greetz en bedankt Kariboe |
|
||||
|
Citaat:
in de upgrade zat de mogelijkheid tot beperken van signature... en die is dus nu opgelegd tot een lijn of 3 geloof ik. Kwestie dat we in de signature geen relaas meer hoeven lezen van welke lenzen jan of piet allemaal heeft en wat hij er allemaal mee kan. |