Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

    Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
    Inmiddels ook mijn "lidmaatschap" verlengt en reeds bevestiging van ontvangst van betaling ontvangen. Mijn "vinkje" stond al goed toen ik op "verlengen lidmaatschap" klikte en blijkt nu nog steeds goed te staan .

    Lut, als ik dit draadje zo lees dan krijg ik toch een beetje medelijden met je. Ik hoop dat je het hoofd koel kan houden, zodat je harde schijf niet "crasht".
    Als je hulp nodig hebt voor het versturen van de lidkaarten, dan geef je maar een seintje. Ik weet "Diepenbeek" inmiddels liggen.

    Jan
    Gelukkig ligt er nog wat sneeuw om het hoofd koel te houden.
    En die hulp om de kaarten te versturen is welkom op de laatste zaterdag van januari.
    Alvast bedankt.

    Comment


    • #32
      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

      Hello,

      Vinkje geplaats en verlenging ingedrukt. Terug een mail voor betaling gekregen maar heb reeds betaald.

      Groeten
      Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144

      Comment


      • #33
        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

        Oorspronkelijk geplaatst door snoopy8501 Bekijk bericht
        Hello,

        Vinkje geplaats en verlenging ingedrukt. Terug een mail voor betaling gekregen maar heb reeds betaald.

        Groeten
        Bij mij idem
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • #34
          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Neenee, 't is die schijf van 50+
          die heb ik ook
          maar die zijn al goe ingewerkt
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #35
            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            ...<knip>...
            En die hulp om de kaarten te versturen is welkom op de laatste zaterdag van januari.
            Alvast bedankt.
            Ik heb 29 januari al aangevinkt in mijn agenda. Je laat maar weten om hoe laat je ons verwacht.

            Jan
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

            Comment


            • #36
              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

              Oorspronkelijk geplaatst door snoopy8501 Bekijk bericht
              Hello,

              Vinkje geplaats en verlenging ingedrukt. Terug een mail voor betaling gekregen maar heb reeds betaald.

              Groeten
              Hier ook.

              Comment


              • #37
                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                Idem hier! Gisteren betaald en met vinkje de 2e maal verzonden
                Mvg, Tin_tin
                Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                Comment


                • #38
                  Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                  Vandaag opnieuw lid gemaakt, betaald en al uitkijkend naar de eerste Shoot
                  Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                  Comment


                  • #39
                    Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                    Wat een gedoe met dat vinkje

                    Ik heb het vinkje aangevinkt en hoop ook dit jaar weer op tijd en stond de SHOOT te mogen ontvangen.

                    Ah ja, ik heb dan ook onmiddellijk mijn centen overgeschreven op de juiste rekening.

                    Lut, kun je me misschien voor de zekerheid bevestigen dat ik nu geabonneerd ben op SHOOT want bij mij sprong toch ook het vinkje gemakkelijk uit als ik ergens op klikte, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het dan uiteindelijk toch heb aangevinkt. Sorry voor de last he,

                    Comment


                    • #40
                      Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                      Op een of andere manier zou het niet slecht zijn om inderdaad een soort van bevestiging aangaande Shoot te krijgen. Ik vermoed dat het voor degenen voor wie het vorig jaar al OK was, het ook dit jaar zo zal zijn, maar hoe zit het met de nieuwkomers, of met degenen die het voor bekeken houden?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #41
                        Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                        Ik heb ook het vermoeden dat bijna iedereen een abo op Shoot wenst.
                        Bij wie geen vinkje staat heeft een PM ontvangen, met uitzondering van de onbekenden in die andere mededeling ' Wie is ************ ?"

                        Comment


                        • #42
                          Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                          Lijkt mij inderdaad logisch, zeker degenen die gebruik maken van dit nauwe tijdsvenster (1-10 januari). Bij degenen die zeggen (door het checkboxje NIET aan te kruisen): ik wil de Shoot niet, zit volgens mij vaak (net zoals bij ons trouwens) een tweede BD-lid op hetzelfde adres.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #43
                            Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                            Vandaag ook (een tweede) betalingsuitnodiging aangekregen via mail met een referentienummer op. Nu is dit nummer wel anders dan bij mijn eerste betalingsuitnodiging. Ik heb gewoon het eerste gebruikt op mijn mededeling van mijn overschrijving .

                            Comment


                            • #44
                              Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                              Ik heb een betalingsbevestiging ontvangen, maar daar staat niets op van Shoot.
                              Is dat nu ok of niet?
                              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

                                Ik heb me gisteren ingeschreven en vrij zeker datk het vinkje heb aangevinkt maar nu begin ik toch weer te twijfelen. Zie het idd ook niet staan in de bevestigings e-mail dus hopelijk is het in orde. Betaling maak ik van het weekend over.
                                Racing Pics
                                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                                Comment

                                Working...
                                X