Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 111

Standaard Re: SHOOT - MINOC - VINKJE -VZW-lidmaatschap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Ai! (van het merk: Sarah! )
    Oejejoei, da's van da zelfde merk dat hier verantwoordelijk was voor het niet meer herinneren van dat vinkje....
    Op mijn blote knieën sorry Lut!!!
    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
    Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)

Bjorn

nadat je op Opslaan hebt gedrukt en op de pagina terugkomt staat het vinkje weer uit. (althans bij mij was dit).

Let er dus op dat je deze wel aangevinkt hebt op het moment dat je op "verlengen van lidmaatschap" klikt.

Heb nu inmiddels betaald, dus ben benieuwd
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BjornVC Bekijk bericht
    Ik had me deze morgen ingeschreven. 100% zeker dat ik dat vinkje aangevinkt heb van Minoc. Daarna kreeg ik email met betalingsvoorstel. Deze heb ik deze morgen betaald. Nu na dit topic te lezen nog eens aangevinkt en opnieuw betalingsvoorstel (dat ik niet betaald heb natuurlijk).
    Hierbij komt nog dat ik reeds abonnement op Shoot heb maar volgens Minoc zouden jullie dit onderling regelen :-)

Bjorn
    Bjorn, je kan je abo bij Minoc tijdelijk stoppen en vervangen door dit via BD.
    Dit moet je wel zelf melden bij de abonnementendienst van Minoc.

Inmiddels ook mijn "lidmaatschap" verlengt en reeds bevestiging van ontvangst van betaling ontvangen. Mijn "vinkje" stond al goed toen ik op "verlengen lidmaatschap" klikte en blijkt nu nog steeds goed te staan .

Lut, als ik dit draadje zo lees dan krijg ik toch een beetje medelijden met je. Ik hoop dat je het hoofd koel kan houden, zodat je harde schijf niet "crasht".
    Als je hulp nodig hebt voor het versturen van de lidkaarten, dan geef je maar een seintje. Ik weet "Diepenbeek" inmiddels liggen.

Jan
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)
    Nikon D300, D70 en wat glas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
    Inmiddels ook mijn "lidmaatschap" verlengt en reeds bevestiging van ontvangst van betaling ontvangen. Mijn "vinkje" stond al goed toen ik op "verlengen lidmaatschap" klikte en blijkt nu nog steeds goed te staan .

Lut, als ik dit draadje zo lees dan krijg ik toch een beetje medelijden met je. Ik hoop dat je het hoofd koel kan houden, zodat je harde schijf niet "crasht".
    Als je hulp nodig hebt voor het versturen van de lidkaarten, dan geef je maar een seintje. Ik weet "Diepenbeek" inmiddels liggen.

Jan
    Gelukkig ligt er nog wat sneeuw om het hoofd koel te houden.
    En die hulp om de kaarten te versturen is welkom op de laatste zaterdag van januari.
    Alvast bedankt.

Hello,

Vinkje geplaats en verlenging ingedrukt. Terug een mail voor betaling gekregen maar heb reeds betaald.

Groeten
    Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoopy8501 Bekijk bericht
    Hello,

Vinkje geplaats en verlenging ingedrukt. Terug een mail voor betaling gekregen maar heb reeds betaald.

Groeten
    Bij mij idem
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Neenee, 't is die schijf van 50+
    die heb ik ook
    maar die zijn al goe ingewerkt
    groetjes Ingrid

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    ...<knip>...
    En die hulp om de kaarten te versturen is welkom op de laatste zaterdag van januari.
    Alvast bedankt.
    Ik heb 29 januari al aangevinkt in mijn agenda. Je laat maar weten om hoe laat je ons verwacht.

Jan
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoopy8501 Bekijk bericht
    Hello,

Groeten
    Hier ook.

Idem hier! Gisteren betaald en met vinkje de 2e maal verzonden
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Vandaag opnieuw lid gemaakt, betaald en al uitkijkend naar de eerste Shoot
    Canon EOS 7D en 400D, 17-55 mm f2.8 IS, 18-55 mm f3.5-5.6, 70-300 mm f4-5.6 IS USM, 50 mm f1.8, 10-22 f3.5-4.5

Wat een gedoe met dat vinkje

Ik heb het vinkje aangevinkt en hoop ook dit jaar weer op tijd en stond de SHOOT te mogen ontvangen.

Ah ja, ik heb dan ook onmiddellijk mijn centen overgeschreven op de juiste rekening.

Lut, kun je me misschien voor de zekerheid bevestigen dat ik nu geabonneerd ben op SHOOT want bij mij sprong toch ook het vinkje gemakkelijk uit als ik ergens op klikte, maar ik ben er vrij zeker van dat ik het dan uiteindelijk toch heb aangevinkt. Sorry voor de last he,
    Mijn homepage: link

Op een of andere manier zou het niet slecht zijn om inderdaad een soort van bevestiging aangaande Shoot te krijgen. Ik vermoed dat het voor degenen voor wie het vorig jaar al OK was, het ook dit jaar zo zal zijn, maar hoe zit het met de nieuwkomers, of met degenen die het voor bekeken houden?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)

Ik heb ook het vermoeden dat bijna iedereen een abo op Shoot wenst.
    Bij wie geen vinkje staat heeft een PM ontvangen, met uitzondering van de onbekenden in die andere mededeling ' Wie is ************ ?"

Lijkt mij inderdaad logisch, zeker degenen die gebruik maken van dit nauwe tijdsvenster (1-10 januari). Bij degenen die zeggen (door het checkboxje NIET aan te kruisen): ik wil de Shoot niet, zit volgens mij vaak (net zoals bij ons trouwens) een tweede BD-lid op hetzelfde adres.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)

Vandaag ook (een tweede) betalingsuitnodiging aangekregen via mail met een referentienummer op. Nu is dit nummer wel anders dan bij mijn eerste betalingsuitnodiging. Ik heb gewoon het eerste gebruikt op mijn mededeling van mijn overschrijving .
    Mijn homepage: link

Ik heb een betalingsbevestiging ontvangen, maar daar staat niets op van Shoot.
    Is dat nu ok of niet?
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Ik heb me gisteren ingeschreven en vrij zeker datk het vinkje heb aangevinkt maar nu begin ik toch weer te twijfelen. Zie het idd ook niet staan in de bevestigings e-mail dus hopelijk is het in orde. Betaling maak ik van het weekend over.
    Racing Pics
    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Bij mij staat er een vinkje!!!

Oef...net op tijd mijn abonnement verlengd! Betaling dan ook maar direct uitgevoerd.Ik hoop dat alles correct is?
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Domme vraag:
    wat is het verschil tussen "gewoon" lid zijn van belgiumdigital.be en lid zijn van de vzw (behalve het Shoot magazine)??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DiEe Bekijk bericht
    Domme vraag:
    wat is het verschil tussen "gewoon" lid zijn van belgiumdigital.be en lid zijn van de vzw (behalve het Shoot magazine)??
    zie: http://www.belgiumdigital.com/vzw/voorstelling
    Vooral 2de paragraaf: Waarom lid worden van Belgiumdigital vzw?
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)

Beste Lut,

Het lidmaatschap van 2010 loopt tot einde januari 2011.
    cfr citaat ontvangen mail: "Tot 31 januari 2011 kan je nog gebruik maken van je huidige lidmaatschap. Mocht je voor het verstrijken van deze datum je lidmaatschap nog niet hebben verlengd, dan zal jouw forumstatus automatisch worden teruggebracht naar gewoon forumlid."
    Ik wil dit graag verlengen maar zie nu pas dat ik dan uit de boot val voor een gratis abonnement op het tijdschrift " Shoot " omdat zoals hier aangekondigd betaald moest worden voor 10 januari 2010.
    Door omstandigheden, afwezigheid heb ik de gelegenheid niet gehad om eerder te betalen.
    Kan er onderhandeld worden om de leden die hun bijdrage betalen voor 30 januari 2011 toch alsnog een gratis abonnement op shoot aan te bieden. Kan er vrede mee nemen dat we het eerste nummer van dit jaar dan niet ontvangen.

Met zonnige groetjes,

Nickname: Trikke
    BD-lidnummer: BD1038BE
    Grtz, Patrick
    http://www.trikke.be
    Ik doe het met Canon.

Regels voor berichten