Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planning lidkaarten periode 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Planning lidkaarten periode 1

    Wil je graag je lidkaart bij de eerste periode dan vragen we je dringend:
    - je betaling tijdig over te maken (mocht dit nog niet in orde zijn)
    - het invulformuliertje volledig invullen, zodat we daar onze adreslabels kunnen uit opmaken.
    Er zijn nog heel wat formuliertjes waarbij de naam of de gemeente ontbreekt !!!
    Voor de centjes die pas na 15 jan. op de rekening staan, worden de lidkaarten verzonden in het eerste weekend van april.

    Planning:
    15 jan. : we maken een export van het ledenbestand
    16 jan. : LJ Tom vult de digitale lidkaarten in
    19 jan. : Het digitale bestand wordt naar ELKA gestuurd om af te drukken
    24 jan. : Lidkaarten worden afgewerkt en verstuurd.

    Op 24 jan. is het prettig om wat hulp te krijgen (in Diepenbeek).
    Steven V , FataMorgana en Ludo beloofden al hun hulp.
    Als er nog wat handjes vrij zijn om te helpen, dan zijn we sneller aan de babbel en de koffie.
    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Planning lidkaarten periode 1

    Laat maar weten om hoe laat, Lut.
    Ik zal er zijn


    Groetjes
    K@rel
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

    Comment


    • #3
      Re: Planning lidkaarten periode 1

      dag lut en k@rel ,mag ik vragen als er wel betaalt maar geen of een niet correct ingevulde fiche je de betrokkene een pm stuurt zodat diegene dit euvel kunnen verhelpen ,indien dit reeds gebeurt is ben ik dus met alles in orde ,nu leef ik in het ongewisse.
      Alvast bedankt ,een gelukkig nieuw (werk)jaar en tot op een SD of een AV.

      Comment


      • #4
        Re: Planning lidkaarten periode 1

        Om al die PM's te sturen neem ik woensdag mijn tijd.
        Wie geen betaalbevestiging ontvangen heeft, weet al zeker dat er iets hapert.
        Voor de anderen heb ik in 't algemeen al een oproep gedaan dat ieder zijn eigen invulformuliertje eens zou bekijken.
        Kan de postbode je vinden met de info die je ons bezorgt?
        Zonder naam of gemeente in te vullen, gaan we er geen postzegels aan verspillen.
        Het kost allemaal enorm veel tijd om de adminstratie in orde te brengen.
        Geen moeite is teveel, behalve als ik het zoekwerk moet uitvoeren wat voor de leden zelf maar 1 minuutje duurt.

        Sinds 1 jan. loopt een deel van de administratie automatisch, maar af en toe stuiten we nog op 'kinderziekten'.
        Tot nu toe zou elk vzw-lid 2009 2 bevestigingen moeten ontvangen hebben:
        1) van de betaling
        2) van de verwerking (=toegang tot de vzw-usergroep)

        Bij die bevestigingen kan je nogmaals nakijken of je persoonlijke gegevens voldoende zijn voor ardreslabels op je brief.

        Comment

        Working...
        X