Ik heb mijn betaling ook daarnet uitgevoerd (nickname + Lidnummer) erbij gezet.
Ik heb me verleden week ingeschreven en vandaag de betaling gedaan.
Dark Shadow.
Oeps, vergeten, ik zou ook graag het Shoot-magazine ontvangen.
Alvast bedankt,
Dark Shadow.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
www.revolta-pictures.be
net de betaling afgerond en dit voor het derde jaar ..... is een geweldig forum en het magazine shoot is fenomenaal ... alee das mijn opinie he ;. is een boekje waar je veel van kan opsteken ....
thanks belgiumdigital
Nikon D7000, Sigma 150mm f/2.8 EX DG APO Macro OS HSM Nikon, Tamron 18-250mm F/3.5-6.3 IF Di-II LD (new, built-in af), Nikkor AF-S 35mm f/1.8 DX, Manfrotto statief, OLOONG SP-690 TTL Speedlite Flash F DSLR Nikon -Bounce Diffuser,
Net ook ingeschreven, betaling volgt van het weekend.
Kan je trouwens ergens nakijken of je nu het vinkje hebt aangevink voor het shoot abonnement? Ik denk wel datk het gedaan heb maar begin te twijfelen nu ik het topic lees
Laatst gewijzigd door Lies MX; 5 januari 2011 om 16:30
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
Na enige twijfel toch nog terug lid geworden + shoot abon.
Lidgeld betaald op 7/1/2011
Laatst gewijzigd door Josv; 7 januari 2011 om 15:56
Jos
Site
Lidgeld is vandaag betaald dus nog binnen de termijn.
Racing Pics
Heb dit weekend ook nog een overschrijving gedaan. Hopelijk is dit vandaag aangekomen?
lidgeld gister betaald en prt scr van de overschrijving verstuurd via mail
mvg,
J
Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900
Ik heb donderdag betaald en normaal zou je na 2 werkdagen een betaalbevestiging ontvangen. Ik heb er nog geen gekregen. Hopelijk is alles in orde.
p.s Joehoe, 't is in orde, ik heb nen groene bol gekregen. :-)
Laatst gewijzigd door Happy Genes; 11 januari 2011 om 23:38 Reden: alles in orde nu
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Ik heb ook al gestort en nog geen bevestiging gehad maar ik denk dat het nu door de drukte komt! Zal wel goed komen!
Jups ook ne groene bol hier dus betaling is aangekomen![]()
Racing Pics
Betaald op 2 januari; nog geen bevestiging.
Ik denk dat ik van bank ga veranderen. Is niet de eerste keer dat mensen meer dan een week wachten op geld.![]()
@bewaker: 't probleem lag niet bij de bank, maar 't is intussen opgelost!
Bedankt Lut.
ik was vroeger lid van de vzw met nr 119. Na een aantal jaren bijna geen tijd voor fotografie nu terug opgepakt met mijn pensionering.
Krijg ik mijn oude lidnummer terug als ik terug aansluit?
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
'k heb mij ook net weer lid gemaakt en gisteren het lidgeld betaald met het referentienummer erbij. krijg ik ook weer hetzelfde BD nummer als 2 jaar geleden die hier nog steeds op mijn account staat (vergeten weg te doen)?
Grtz R.
Nikon D300 | Nikon D5000 * WEBSITE / Urbex Site / BLOG / Flickr