|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
bedankt allen voor jullie inzet hoor.
grt,bouk.
|
Van mij ook de beste wensen aan allen die BD draaiende houden voor en achter de schermen,men hoedje af voor jullie BEDANKT voor alles.
ik zal met plezier mijn lidgeld van 2008 betalen. mvg duindistel
*BD0546BE*2 X EOS 400D/EFs 18-55 IS /EF50-1,8 II /EFs 55-250 IS/EF 24-105 L IS - USM / Tokina 12-24 f4 AT-X124PRO DX/Canon tussenring EF25II /Canon speedlite 420EX. :Aan een foto van vandaag, kun je morgen zien ,hoe het gisteren was. |
|
|||||
|
Aan allen die achter de schermen werken mijn welgemeende wensen voor het komende jaar en dank voor de inzet van het voorbije jaar
![]() ![]() , het was een genoegen gebruik te kunnen maken van een zo goed functionerend Belgium digital.Tevens gaan mijn wensen natuurlijk naar alle leden en sympathisanten van BD. laten we hopen dat 2008 veel moois en goed mag brengen. met de beste wensen en groeten Luc.
|
Nou, gaat allen voorzichtig de drempel over zodat ik jullie aan de andere kant weer kan ontmoeten om veel van elkaar te leren.
![]() ![]() Alvast een goed 2008!!
het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie. Telecaster weblog km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens Laatst gewijzigd door TeleCaster; 31 december 2007 om 18:02 Reden: sgreifvoudju |
|
|||||
|
eveneens mijn beste wensen aan jullie!!!
|||||
|
Ik vraag mij af wat die "WWW" in de titel zou kunnen betekenen.
![]() Ik gok op: Werkelijk Welgemeende Wensen (*). ![]() *: Sorry! Koppeling uitsluitend voor groene bollen.
|
Eveneens een goed jaareinde gewenst.
Een mooi, tof en gezond 2008 voor allen. Groetjes Skitch
|
Ook van mij de beste nieuwjaarswensen voor iedereen die iets met BD te maken heeft.
|
Een fantastisch jaar in een uitstekende gezondheid gewenst aan iedereen!!
groetjes K@rel
|
Aan iedereen van harte een gelukkig 2008!