|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
mannen, jullie hebben het goed gedaan. Het ziet er weer perfect uit hoor.
|
|
|||
|
Heel mooi. Ik zal nog met meer plezier langskomen!!!
|
|
|||||
|
Knap werk,lijkt veel overzichtelijker
.
|
Mooi, maar ik heb wel een probleem. Ik heb een dubbel beeld als ik BD opstart.
Ik hbe links een smalle ban van 4 cm waarin ik een volledig beeld kan hebben van de site, maar ik moet wel scrollen. Rechts heb ik dan een normaal volledig beeld. Ik gebruik firefox. Als ik IE gebruik, is alles normaal.
|
|
|||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Had ook wa problemen in firefox, zijn allemaal weg nu Steve
|
sjiek gedaan. Mooi gestyled, mooie paginavulling.
Kleine opmerking : als ik de openingsfotos vergroot, dan komt de sponsorreclame voor de foto te staan. Hadden julie dit zo gepland ? |
|
|||||
|
BelgiumDigital in een nieuwe frisse look!
Een dikke proficiat aan alle medewerkers die hier aan meegewerkt hebben, maar toch een speciaal woord van dank aan Peter en Peter (Lunatis) die sinds enkele maanden hun vrije tijd wilden opofferen aan dit megaproject. Bedankt mannen!
|
terwijl ik zalig in mijn bedje lag is er hier flink verbouwd geweest. De moderne stijl kan me wel bekoren. Proficiat aan iedereen die er aan heeft meegewerkt.
|||||
|
net terug van vakantie en dan is het wel even wennen, maar werkt hier prima en ziet er weer goed uit, bedankt voor het vele werk hoor.
grt,bouk.
|
Nu alles ok
Ewel manneks, benne iki content dat ik bijdrage betaal. Dit was anders nooit mogelijk geweest. Eigenlijk een oproep naar allen. Betaal uw bijdrage, al ware het alleen maar als erkenning van de enorme zware activiteiten en achtergrondsbewerkingen en taken datde crew hier eigenlijk ongevraagd, maar zeer nuttig doet . THANX |
|
||||
|
Gefeliciteerd met jullie nieuwe site!
Ziet er mooi uit!
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| UnDutchables 0.2.3 is klaar | willemdigitaal | Software | 32 | 26 juli 2005 18:49 |
| Nieuwe medium formaat DSLR | MarcFoto | Camera's | 15 | 21 maart 2005 10:30 |
| 10D Manual NL Is heden verwijderd van mijn Website | orange | Camera's | 27 | 7 maart 2004 16:25 |
| jakke is veel te groot om er binnen te kunnen | jakke | Chit Chat - Archief | 13 | 27 november 2002 17:58 |
![]() |