|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Vanaf 1/1/2008 kun je het lidmaatschap vernieuwen of vzw-lid worden voor 2008.
Gelieve niet te betalen voor die datum. [update] 1 januari 2008, ‘nieuwjaar’, ook voor het vzw-lidmaatschap. Wie vzw-lid wenst te worden kan het lidgeld storten vanaf 1 jan. 2008. Hier vind je de rekeninginformatie voor nieuw lidmaatschap en voor vernieuwen van lidmaatschap. Noteer bij de mededeling op je overschrijving duidelijk: lidnummer / naam / nickname Indien je geen lidnummer hebt, dan moet je eerst online-registreren bij Belgiumdigital vzw, daarna pas betalen. Als vzw-lid ben je in de eerste plaats iemand die een financiële bijdrage levert voor het draaiend houden van het forum. Hier zijn we jullie uitermate dankbaar voor. In ruil daarvoor geven we jullie enkele voordelen, groot of klein, dat is afhankelijk van in hoeverre je er gebruik van maakt. Enkele praktische voordelen voor vzw-leden : - Je hebt inspraak in het bestuur van de vzw belgiumdigital, via het private vzw-leden forum en via de Algemene vergadering die twee keer per jaar wordt georganiseerd (de eerste van 2008 gaat door op 5 april 2008, ergens tussen beide Limburgen) - Je krijgt een lidkaart en keycord (verzendingen gebeuren 4x per jaar: jan., april, juli, okt.) - Je bent verzekerd bij ‘officieel door BD georganiseerde SD's’. (Deze SD’s moeten aangevraagd worden bij de SD-coörd. Ludo) - Je maakt kans mooie prijzen te winnen op de AV (Bij de laatste AV waren dat 2 printers, en een aankoopbon ter waarde van 250€) - Korting bij gadgets (straps en badges) en boeken (BoF 2007 en later misschien ook nog BoF 2008) - Je kan gebruik maken van de BD Flits-set. (Reserveren via Hesy) - Voordelige aanbieding van Sitehosting voor 2008 (Idem 2007) Het allerbelangrijktste blijft echter dat je lid wordt van een toffe groep die dankzij jouw financiële steun kan blijven bestaan. Alle andere bezoekers kunnen uiteraard als ‘gasten’ deelnemen aan het forum. Laatst gewijzigd door lut; 26 december 2007 om 14:01 |
|
|||||
|
En nog een
![]() Wordt tijd om ook lid te worden.
|
Update in #1
|
Lidgeld is overgemaakt
|
Ik ook
|
Ik wacht nog even tot driekoningen, dan kan ik centjes bij mekaar gaan zingen om mijn lidgeld te betalen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citaat:
Groetjes Skitch