|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
| Bekijk resultaten enquête: Ga je akkoord met de wisseling van de groene bollen? | |||
| ja |
|
11 | 28,95% |
| ja, mits andere kleur |
|
4 | 10,53% |
| neen |
|
15 | 39,47% |
| geen mening |
|
8 | 21,05% |
| Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
VZW leden hebben de mogelijkheid om binnenkort een grotere avatar te plaatsen.
Wegens technische redenen is er dan meer ruimte noodzakelijk in de header voor VZW-leden. Daarom wordt overwogen om de toewijzing van de groene bollen om te keren. Dat betekent dat de niet-VZW-leden een groene bol krijgen in plaats van de VZW-leden. Bij de VZW-leden zou dus de groene bol verdwijnen om plaats te maken voor een grotere avatar. Laatst gewijzigd door Forumleiding; 1 april 2008 om 00:01 |
|
|||||
|
Is dat niet voor die groene bol dat we betalen ? En dan afpakken... nee, mijn bol moeten blijven staan. 't Staat trouwens prima bij 't rood in mijn avatar
.Nja, 't kan me eigenlijk geen jota schelen. Als ik een groene bol wil, zet ik er hier wel één .Voor mij hoeft een grotere avatar eigenlijk ook helemaal niet. Misschien wel meer plaats in de handtekening binnen een paar jaar, anders krijg ik mijn materiaal er niet meer in .
|
|
|||||
|
<><
Citaat:
Citaat:
laat gewoon die groene bol (leden én niet-leden) achterwege. en laat de leden ervoor kiezen om zichzelf als vzw-lid kenbaar te maken. bv door het vermelden van hun BD-nummer achter hun naam en/of status op het forum. one very confused mm ... m m
|||||
|
Ik heb voor neen gestemd omdat ik persoonlijk vind dat een lidmaatschap uitgedrukt mag worden in een uniform symbool.
Ik heb niets tegen grotere avatars en heb er ook niets op tegen dat alle andere leden een (dan wel andere kleur) bol krijgen maar ik blijf erbij om voor éénzelfde symbool te gaan als het je steun aan dit forum aangeeft. Als het straks niet zo is zal ik er ook niet van wakker liggen zulle er zijn belangrijkere dingen in het leven
|
|
|||||
|
'T is een graptjen zeker.
Er is plaats goenoeg in de header. Ik zou zelfs voorstellen om naast de huidige informatie, zoals aftar, wel of geen groene boel, en naam, status, ... etc, daar ook de essentiële informatie te plaatsen van de poster. Bijkomende informatie met betrekking tot de persoon met wie je de threadt onderhoudt. info uit het openbaar profiel rechtstreeks zichtbaar maken in de header, zonder daarbij nogmaals op zijn/haar naam te klikken om te weten met wie je "dealt" / Dit op vrijwillige basis natuurlijk.
Reactie op foto's probeer ik zo spontaan als mogelijk neer te pennen, zonder diepgaande analyzes. Eerste indruk en gevoel zijn steeds het belangrijkste. Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 _ Nikkor AF-x 14-400mm |
|
|||||
|
'k Ben volledig tegen dit nieuwe voorstel.
Als het er toch zou doorkomen dat we een grotere avatar krijgen i.p.v. een groene bol dan neem ik een groene, grote avatar. Deze mogen jullie alvast plaatsen: ![]() 'k Heb die ook nog in een groter formaat, indien mogelijk. Groetjes Skitch
|
Als alleen VZW-leden mogen stemmen, waarom staat dit draadje dan gewoon in "BD-mededelingen"?
De namen van de stemmers staan onder de gekleurde procent-balkjes van de enquete. Dat is natuurlijk om precies te weten welke visjes gebeten hebben. ![]() Volgend jaar beter, meisjes en jongens!
|
Ik zie graag een trosje groene druiven , die zijn hier genoeg.
|||||
|
Citaat:
|||||
|
heel leuke 1 Aprilgrap hoor, hoe komen ze erop!!!
grt,bouk.
|
Lijkt me wel iets, als tenminste de kleur van de bollen overeenstemt met de politieke overtuiging.
Zo zou iedereen kleur moeten bekennen, behalve als lid kan je hier dan onderuit komen.