|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
En het lijkt me een mooie dag geweest te zijn!
Toffe dingen voor die BD'ers! En ik mag ook nog mijn 'ponem' tonen... pfrt!
|
Op bepaalde onderdelen op deze site staat er een gesponsorde balk tussen de derde en de vierde post.
Ik vind dat verschrikkelijk Kan dat niet helemaal onderaan staan, als het dan toch moet. of beurt dan Belgium Digital minder. Is er ook reclame bij betaalde VZW leden.
|
|
|||||
|
Citaat:
|
Citaat:
Sinds enkele dagen zie ik deze reclame balken ook verschijnen
|
Google AdSense kan aardig wat geld opbrengen hoor...
Ik schat op een jaar een mooie 300 euro, mooi meegenomen ![]() Klikken = support voor BD. Als niet betalend lid is dit mijn wijze om ze te steunen Echter, de beheerders van BD mogen op geen enkel moment de leden aansporen om te klikken, anders is het gedaan met de inkomsten. 'Tis maar dat jullie het weten