Dag Purlut,
Spijtig dat je er niet kon bij zijn.
Hopelijk volgende keer meer geluk.
Groeten,
Ludo
Juist terug van een weekendje Ardennen. Natuurlijk spijt dat ik er niet kon bij zijn. Zo als ik al zie zijn er leuke initiatieven genomen. Proficiat ! Volgende keer hoop ik toch weer van de partij te zijn.
Groetjes,
Pol.
Wat niet weet, wat niet deert.
Awel se ... een mooie geste voor de leden![]()
Bedankt !
Canon EOS Digital
BD0479BE
Zéér leuk van die persoonlijke avatar, maar 32*32 zie je zelfs met een macrolens niet, kan dit niet naar 64*64 gebracht worden ?
Lap den eerste is d'r al om te zagen...![]()
![]()
Na stopzetting herbegonnen met een 60D...
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
BD avator: mooi ontwerp!
-
Met alle respect, maar 'k voel me gewoon ongemakkelijk met die groene bol naast mijn naam. Ik wil hier echt niet opvallen, als betalend lid. Ik betaal gewoon, omdat ik de organistatie een warm hart toe draag, en ik weet dat de zon niet voor niets opgaat.
Valt er te spreken over een mogelijkheid, om als steunend lid (ja, ik hoef niet echt voordelen, gewoon 365 dagen op een jaar hier kunnen inloggen voor 25 euro is al een koopje![]()
). Hier rond te lopen, zonder op te vallen ?
To make your dreams come true, wake up
Ik moet nog tot 1 januari wachten op m'n BD logootje![]()
Allemaal heel leuke nieuwigheden, Willy!![]()
![]()
![]()
En het ziet er dan nóg beter uit dan je ons zaterdag kon vertellen!
Vind het wel cooldat flashy groen BD logootje
Ga zo snel mogelijk een geschikte foto zoeken om m'n avatar te updaten (geef me enkele dagen)
als er iemand een actiefoto van mij heeft,
die ik als avatar kan gebruiken, had ik dat graag gehoord.
merci hé.
mm
De aanpassingen zien er zeer leuk uitSuper
Eén ding nog ... ik heb fundamenteel iets tegen groen-witte kleuren (de Mechelaars hier zullen 'm wel snappen) Heb je geen BD-logo in Geel&Rood ?
![]()
![]()
Greetz,
TC
We hopen dat door deze aanpassingen iedereen zich nog beter thuisvoelt op BD!![]()
![]()
voelde mij hier al thuis maar jullie maken het elke keer maar gezelliger ... sta voor 100% achter vernoemde initiatieven
![]()
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ziet er goed uit![]()
Mijn complimenten![]()
Noppe, krijg hier ook weinig reactie op![]()
![]()
Moet ik nu bij lut gaan zagen, of bij iemand anders, om hier zonder bol rond te dolen.
Als er een van de mods / raad van bestuur of dergelijke, mij een plezier wil doen. Dit zal wel eenvoudig aan te passen zijn voor hun. En die groene bol naast mijn naam wil weghalen.
Lijkt mij zo onsympathiek, niet meer te betalen gewoon om dat gedoe kwijt te zijn.
Sorry hoor, maar 'k wordt gewoon niet graag in vakjes gecatalogeerd (buiten dat van moeilijke mens)
To make your dreams come true, wake up
Probeer eens je BD-lidnummer te verwijderen uit je profiel, helpt dat niet?
less is more...
Dan moeten we je uit de usersgroep gooien![]()
Maar daarmee zet je mijn automatische piloot terug op manuele piloot.
En ik moet al zoveel onthouden. Mijn geheugenschijfke is ook bijna vol. 't Werkt niet meer zo snel.![]()
ProficiatAls ik nu niet telkens moest inloggen bij elke reply
was ik zeer tevreden
![]()
Lidgeld : kan dat nu al betaald worden voor 2007 ?
Thx !