|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Eén van onze BD-leden, Peterfoto, vroeg me om jullie van het volgende tragische nieuws op de hoogte te stellen :
Op 26 Maart raakten zijn zoon en zijn vriendin betrokken bij een zwaar verkeersongeval in Aarschot waarbij zijn vriendin ter plaatse overleed en zijn zoon zwaar gewond werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Omwille van deze omstandigheden is het voor hem onmogelijk om voorlopig in de nabije toekomst nog in enige vorm deel te nemen aan het gegeven BD. Indien er mensen zijn die hun rouw wensen te betuigen ziet hij op dit ogenblik enkel de mogelijkheid dit te doen via zijn mailadres, namelijk mail@ peterfoto.be. PS : spatie geplaatst na het @ teken om email zoekrobots hopelijk te slim af te zijn . . . Laatst gewijzigd door Franciskine; 7 juni 2008 om 11:49 |
|
|||
|
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten.
Hoe fotografeer je verdriet? Is daar al een camera voor uitgevonden; die in staat is iemands intense zielsverdriet onmiddellijk weer te geven? Hier luistert alleen ons hart; en daarvoor bestaat geen chip! Bij de eerstvolgende rouwdienst zal ik voor u en uw verlies bidden! En misschien zijn er meer die dat doen...............! |
|
|||||
|
Je zal het misschien niet of veel later lezen, maar toch:
Veel Sterkte aan familie en vrienden. Denk dat veel DB leden in gedachten bij jullie zijn.
|
Van harte medeleven bij dit bijzonder zware verlies, peterfoto.
Ik hoop dat je zoon spoedig volledig mag herstellen. K@rel
|
Mijn medeleven bij deze trieste gebeurtenis.
Woorden schieten te kort.
|
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode .
Heb het zelfs moeilijk om dit neer te schrijven . Veel goede moed toegewenst . Rohnny
|
Ook hier onze deelneming met het zware verlies.
Hopelijk kan je zoon er terug bovenop komen. Sterkte... mvg, Roland Cuypers
|
@Peterfoto : hoe moeilijk en onrechtvaardig deze ervaring is, geef de moed niet op.
Er is geen weg terug, haal jouw levensvreugde uit de toekomst, met de herinneringen aan vroeger, en laat ons a.u.b. nog meegenieten van uw bijdragen op dit Forum. VEEL STERKTE de komende dagen en weken. "Na deze donkere periode hoop ik dat je snel opnieuw kleur ziet in jouw hobby en je leven" hendrik.
|
Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden.
Ons oprecht medeleven.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg. 24 april 2010: AV/SD te Blankenberge. Inschrijvingen geopend, zie VZW-forum voor details |
|
|||
|
Beste mensen,
hartelijk dank voor jullie warme steunende woorden. Het zal nog een zware lijdensweg worden voor de ouders, familieden, vrienden en kennissen van mijn zoons vriendin, hierbij mijn zoon, mezelf, mijn vriendin en mijn familie niet te vergeten. Nogmaals, dank. Peter |
|
||||
|
Heel veel sterkte, Peter.
|
@Peterfoto veel sterkte gewenst van ons hier met dit vreselijk gebeuren
en hopelijk snel beterschap met je zoon sterke toegewenst mvg rohnny
|
Woorden schieten tekort in deze situatie. Toch bied ik jou, je zoon, je familie en de familie van het overleden meisje langs deze weg mijn medeleven en veel sterkte aan.
|
Mijn oprechte deelneming en veel sterkte in deze droevige tijden voor de hele familie en al de betrokkenen.
Dat de Heer jullie sterkte mogen geven om deze zware tijden te doorstaan. Jean-Luc Premereur
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |