|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Geen banners rechtsboven!?
|
Forum draait op de nieuwe server, de banners moeten nog overgezet worden
|
Goeie en snelle interventieploeg....bedankt !!!
|
Not Found
The requested document was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Web Server at www2.belgiumdigital.com Ik kan bd niet meer bereiken alleen via google mvg duindistel
*BD0546BE*2 X EOS 400D/EFs 18-55 IS /EF50-1,8 II /EFs 55-250 IS/EF 24-105 L IS - USM / Tokina 12-24 f4 AT-X124PRO DX/Canon tussenring EF25II /Canon speedlite 420EX. :Aan een foto van vandaag, kun je morgen zien ,hoe het gisteren was. |
|
|||||
|
Citaat:
![]() Mvg,
|
Wij duimen voor al diegenen die nu voor ons bezig zijn met lastige problemen te ontwarren.
![]() ![]() ![]() Je weet pas echt wat grote luxe is als je het heel heel efkens moet missen. ![]() Duim , duim voor onze web verantwoordelijken. ![]() ![]() Groetjes Skitch
|
Citaat:
Was geleden van 14:30 uur. Geen ramp natuurlijk
Laatst gewijzigd door theokus; 13 juni 2008 om 01:40 |
|
|||||
|
snif ... wat komt mij dit bekend voor
![]() Dergelijke problemen komen altijd te vroeg .. Zijn nooit gewenst .. door velen vervloekt en de Administrator is altijd te traag. Ik kan 't weten ... Ik wordt er ook geregeld mee geconfronteerd. MAAR.. Het forum is online binnen een meer dan aanvaardbare tijd. Dit is geen business critical server dus CHAPEAU !!! Heren (/Dames) Prachtig werk geleverd. Nog veel success met de verdere omschakeling enne .. geniet tijdig van de nachtrust.
|||
|
Echt top dat het forum zo vlug terug online was!
Ik merk wel nog een probleem met de zoekopdrachten...ik krijg steeds resultaten van 2004, het lijkt alsof de zoekrobot alle recentere topics negeert. |