|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Beste forumgebruikers,
We kunnen jullie met trots meedelen, na ruim overleg met de medewerkers, er komt weer leven in het onderdeel Chit-chat. Dit vernieuwd onderdeel gaat a.s. woensdag 21 maart 2007 open. Ondertussen geven we iedereen de tijd om de nieuwe regels even door te nemen De bestaande topics zijn opgeslagen in het archief en kunnen enkel nog gelezen worden. Groeten namens de forumleiding Laatst gewijzigd door Forumleiding; 19 maart 2007 om 19:38 |
|
|||||
|
ik kan best geloven dat er mensen gelukkig zijn
met het teug openen van de chitchat, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het niet gemist heb. in tegendeel, het heeft me van veel geërger gespaard. oké je kunt u zeggen "ga er dan niet in kijken" maar dat zit dan weer niet in mijn aard ![]() nu, succes op de new chitchat ![]() mm
||||
|
zolang het oude chitchat maar niet as zondebok gebruikt wordt!
kleine opmerking: chitchat apolitiek.. ik ga die luchtige newspost van theokus missen
||||
|
ik wil alleen even kort zeggen dat ik enorm opgelucht ben dat BD zal blijven bestaan (met chit-chat).
En ik wil even de kopstukken (als ik ze zo mag noemen) van BD bedanken om alles bij te leggen en de site dus aan de gang te houden. Met vriendelijke groeten Joris Vanné
|
|
|||||
|
Citaat:
politiek en ook maatschappelijke problemen niet meer aan bod te laten komen. Evenals religie. Politiek betekent ook slim of behendig, dus ik denk niet dat je luchtige newspost zal moeten missen.... ![]() En hierbij is er al eentje: "Zijn de groen bollekes op...?" Dus vanaf woensdag.... Laatst gewijzigd door theokus; 19 maart 2007 om 22:36 |
|
|||||
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Citaat:
Maar ik wilde eigenlijk wel wat meer weten... Ik heb - na wat rondkijken en wat giswerk - wel al enkele losse ideetjes aan elkaar geknoopt. Het is echter gevaarlijk conclusies te trekken zonder de waarheid te kennen. Zo kan de volgende stelling misschien onbedoeld niet zonder risico zijn (ik wil geen oude wonden openrijten - er is genoeg mensen pijn gedaan) maar toch durf ik hopen dat de 'mensen die afgehaakt hebben (?)' niet moeten vertrekken als een dief in de nacht, zonder de dankbetuigingen die ze ongetwijfeld verdiend hebben... Het is en blijft uiteraard een voorzichtige en vrijblijvende vraag ![]() Greetz, Kariboe |
|
|||||
|
Citaat:
bd0379be,D300,nikkor 18-200 AF-S DX VR&Hoya uv filter +nikkor 105 f2.8 micro+nikkor 50mm f1.4& hoya uv +sigma 70/200 f2.8 ex hsm & b&w uv mrc 010+ sb 800+ lowepro mini trekker 200+sherpa pro 645+velbon cx 640 +monopod manfrotto+ canon pixma 8500 |
|
|||||
|
Hier in chit-chat archief