|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Naar aanleiding van dit topic, is er een werkgroep gestart, meer bekend als het BoF team. Wij hebben naar aanleiding van deze poll verder gewerkt aan dit idee, en dat is nu zeer concreet geworden. Ondertussen hebben we alle foto's van de diverse HoF-leden mogen ontvangen en wordt er nu hard gewerkt om deze in een mooie lay-out te gieten zodat wij jullie een mooi eerste Book of Fame 2007 kunnen aanbieden, beschikbaar rond 1/12.
--------------------------------------------------- ![]() Er zijn twee manieren om het Book of Fame te bekomen: 1. via Voorinschrijving (periode voorinschrijving is afgelopen op 15/11/2007) 2. na Release rond 1/12/2007 Na de voorinschrijvingsperiode, dus na 15/11 zullen volgende prijzen worden gehanteerd: €35 voor vzw-ledenHoe dien ik dit te betalen? het betreffende bedrag kan overgeschreven worden op: 735-0201505-24 - wijziging sinds 6 juni 2008gelieve steeds de volgende mededeling te gebruiken, zodat de verwerking voor ons eenvoudig kan gehouden worden: Voor vzw-leden: # ex. BoF07 / Nickname / BD lidnummer [4 cijfers] BE of NL Tijdens de AV werd vandaag de lay-out van het Book of Fame gepresenteerd, uiteraard willen we dit de BD-leden niet onthouden: ![]() Voor de grote versie, volg deze link http://www.belgiumdigital.com/images...mages/BOF1.jpg ![]() Voor de grote versie, volg deze http://www.belgiumdigital.com/images...mages/BOF2.jpg AfhaalpuntenDe juiste adresgegevens worden via PM gecommuniceerd. West-Vlaanderen Skitch - Brugge Oost-Vlaanderen Feb - Temse mm - Gent ptah_be - Dendermonde Antwerpen ajuin - Borsbeek Limburg lut - Diepenbeek Vlaams-Brabant sugar - Tienen yowan-kenobi - Ninove (Aalst, Halle en omgeving) hesy - Leuven Nederland Xarder - Dordrecht - Druten - Groenlo - Leiden Wim1960 - Den Haag (West Nederland) Een post van Wim, één van de medewerkers van het BoF Team : Heel de nacht door wordt het BoF gedrukt! Morgenvroeg ( 14 nov ) wordt de cover gedrukt... Een paar foto's van daarjuist... Oja, de drukker is een D70 gebruiker die beloofd heeft om hier eens een kijkje te komen nemen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de Rvb en het BoF-team. Laatst gewijzigd door lut; 6 juni 2008 om 22:11 Reden: Foto's toegevoegd |
|
||||
|
Komt er ook tekst bij de foto's te staan in welke vorm dan ook ??
Erwin
|
Citaat:
Een voorproefje zal gegeven worden op de Algemene Vergadering van 13/10.
Book of Fame 2008 - Vergeet het niet te bestellen! Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 / Te koop: Sigma 18-200 3.5-6.3 / Tamron 17-50 2.8 Mijn foto's Mijn blogje |
|
|||||
|
Het komt niet zo vaak voor dat je je eigen foto voor 30,- per stuk mag terugkopen
![]() Daar staat tegenover dat je er een pak prachtige andere foto's bij "krijgt" ![]() Zonder gekheid: Hulde aan de initiatiefnemers! Het enige wat ons rest om dit tot een succes te maken is: kopen, kopen kopen!
|
Neen, lidgeld voor 2007 wel degelijk. Je kan vandaag nog steeds lid worden voor 15 €, met deze actie kan je bij aankoop van het BoF een combi doen, waarbij het lidgeld slechts 10 € bedraagt, en je meteen ook het BoF aan vzw-tarief kan kopen.
Book of Fame 2008 - Vergeet het niet te bestellen! Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 / Te koop: Sigma 18-200 3.5-6.3 / Tamron 17-50 2.8 Mijn foto's Mijn blogje |
|
||||
|
Citaat:
|||||
|
We moeten dit nog iets nader uitzoeken, maar met De Post (België) zouden dit de prijzen moeten zijn: België - 4,30 € Nederland - 13,00 € Maar nogmaals we zullen proberen zorgen voor een kosten-optimale verzending. Uiteraard moedigen we het aan om het Book af te halen bij de team-members.
|
||||
|
Mogen we dus vanaf nu ons exemplaar betalen?
|
Inderdaad, dan ben je heel zeker van je exempla(a)r(en)
|
||||
|
Ik denk dat als je even over de grens wipt, het zou moeten lukken om (vanuit Nederland) het goedkoper naar onze Nederlandse vrienden te sturen. (6.20 EUR ?)
http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakk...is-pakket.aspx Maar Nederlandse leden kunnen dit misschien bevestigen.
|
Even de Nederlandse grens over ...
dat valt wel te regelen met Leentje of met Jan Brouwers.