|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
Overschrijvingen zijn hier dus niet gebruikelijk zoals in Belgie. Men noemt het wel een "direct deposit", maar het is een hele procedure om geld over te schrijven naar een andere rekening, laat staan een buitenlandse rekening. Hier krijgen wij de rekeningen toegestuurd en je gaat daarmee naar de bank om ze te betalen. We kunnen ook wel online betalen, maar daar moet je eerst voor naar de bank omdat mogelijk te maken.Rekeningen kunnen verder ook via het bank machine betaald worden. Maar overschrijven van de ene rekening naar de andere gaat niet zomaar, het is nogal ingewikkeld om uit te leggen. We zullen er wel uit geraken! En als iemand deze richting uitkomt, laat het me weten! ![]() Vele groetjes uit Canada, Ann
|
Hallo,
Ook net betaald voor 1 versie, wel al snel gezien dat ik een foutje had gemaakt bij de mededeling. Heb het # laten staan (ipv 1) maar aangezien ik € 35 heb gestort zal het aantal wel duidelijk zijn zeker ![]() Ik kan het blijkbaar in Diepenbeek gaan ophalen en ben dus ook in blijde verwachting ![]() groetjes Joost! |
|
||||
|
Die heb ik ondertussen afgesloten, want er stond niet veel meer op terwijl er er elke maand 2.40 euro afgehouden wordt voor het type rekening dat ik had en dat terwijl er geen geld bijkomt. Dus mijn moeder heeft het het voor mij kunnen opzeggen! Ik zal eens aan moederlief moeten vragen of zij het niet voor mij wil kopen.
Groetjes uit Canada, Ann
|
ook een exemplaar besteld
![]() Gr. X.
|||||
|
Citaat:
Als het boek minder weegt dan 1 kg (daar ga ik dan even vanuit) , kost het verzenden via 'Kilopost' 10,40 EUR... En betaling wil ik eventueel, voor zo'n uitzonderlijk geval, via PayPal proberen te regelen sugar
|
Ziezo, mijn albums zijn besteld
||||
|
Bedrag is gestort (24/09), als ik 't goed heb krijg ik nog een PM over de te betalen verzendkosten (Nederland).
Vriendelijke Groet, Richard
|
Citaat:
|
Wordt er ook een versie in PDF beschikbaar gesteld?
Ik ben nog aan het twijfelen of ik een hardcopy ga bestellen, maar een gratis softcopy interesseert me zeer zeker. Lijkt mij een mooie dienstverlening en kan je de foto's ook al eens bekijken vooraleer te kopen. |
|
||||
|
Citaat:
De softversie vertegenwoordigt dan dit dan ook, alleen niet op papier. Daarnaast kan het een mooie reclame zijn voor BD. Het kan ook meer mensen over de streep trekken om uiteindelijk de hardcopy te kopen. Ik blader zowiezo altijd door een boek vooraleer het te kopen. |
|
||||
|
Citaat:
In mijn ogen is dat dan vreemd, aangezien de HOF reeds een selectie is. Een selectie op een selectie, het beste van de HOF... zou kunnen. Maar ik begreep dat alle foto's binnen de gestelde termijn een plaatsje gekregen hebben (mits de licenties allemaal rond zijn, natuurlijk). Ach... ik heb besteld en wacht vol ongeduld op mijn hard-copy
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dewelke dat is nog een verrassing ...
|
hoezo niet aantrekkelijk?
mocht de oplage (lees: aantal te verwachten verkochte boeken) een factor 10 groter zijn dan het aantal fotografen dat in het boek verschijnt, zouden we dit kunnen overwegen. in het huidige geval zou deze actie (gratis exemplaar voor de mensen die er in staan) de verkoopprijs met een factor 10 in de hoogte jagen. lijkt je dat aantrekkelijker? denk het niet hé ... m m
Laatst gewijzigd door mm; 3 oktober 2007 om 13:48 |
|
||||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Dit is geen commerciële actie hè
![]() Het is toch leuk om als amateur fotograaf (wat het merendeel toch is) je foto in een boek te zien. Dit is vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd dacht ik zo ![]() Ik dacht dat enkel Hollanders alles gratis wilden hebben ![]() Gr. X.
| Labels |
| 2007, bof |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |