|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Citaat:
grt,bouk.
|
bouk, niet zozeer omdat je Hollander bent hoor, gewoon om voor iedereen een eerlijke prijs te hebben
|
Citaat:
Anders moet hij/zij nadien nog eens een extra overschrijving doen ? Wat weer bijkomend werk betekent voor de boekhouder... Dus misschien toch best even wachten met intekenen tot daar meer duidelijkheid over is ? De inschrijvingen zullen toch niet vervroegd afgesloten worden voor 15/11 dus moet men geen schrik hebben van geen exemplaar te hebben (of zie ik dat verkeerd ?). De aangegeven indicatieve verzendkosten lijken me exclusief de verpakkingskosten te zijn of zullen alle boeken stevig ingepakt zitten (ook die die afgehaald worden) en zit dat dus al in de prijs verwerkt ?
|
Voor wat betreft afhaalposten, deze zijn ondertussen al bekend, meerdere volgen in principe nog (we werken eraan), hier zal je je boek kunnen afhalen, weliswaar steeds na afspraak:
West-Vlaanderen Skitch - Brugge Oost-Vlaanderen Feb - Temse mm - Gent ptah_be - Dendermonde Antwerpen ajuin - Borsbeek Limburg lut - Diepenbeek Vlaams-Brabant sugar - Tienen yowan-kenobi - Ninove (Aalst, Halle en omgeving) hesy - Leuven Voor wat betreft verzending: België Volgende is mogelijk: De Post: - Verpakking PostPac L - 1,45 € - Verzending binnen België - 4,30 € Dus totaalverzending = 5,75 € Voor de afhalers, is het Book of Fame niet speciaal verpakt. Nederland Xarder - Dordrecht - Druten - Groenlo - Leiden Wim1960 - Den Haag (West Nederland) Voor Nederland is het mogelijk om vanuit een centraal punt, de pakjes binnen Nederland te sturen, details dienen we nog uit te zoeken, maar dat zou de kost van verzending binnen Nederland sterk moeten drukken. Zijn er Nederlanders die ons hier enige tips kunnen verschaffen ? Thanks
Book of Fame 2008 - Vergeet het niet te bestellen! Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 / Mijn foto's Mijn blogje Laatst gewijzigd door Feb; 25 september 2007 om 22:22 Reden: Afhaalpunt gewijzigd |
|
||||
|
Ik kan eventueel na afspraak de volgende afhaalpunten aanbieden:
Dordrecht Druten Groenlo Leiden Gr. X. Voor het in mijn bezit komen van de benodigde exemplaren kunnen we halverwege Dorcrecht Antwerpen afspreken. Antwerpen is voor mij ongeveer 45min. rijden.
|||||
|
Citaat:
Dat is fantastisch. Voor mijn werk zit ik toch regelmatig in Nederland, dus afspreken als het zover is zal geen probleem zijn. Ik voeg je zodadelijk aan de lijst toe, thanks
|
Ook voor diegenen die bij mij af willen halen moet een afspraak gemaakt worden want ik zit natuurlijk niet elke dag in al die 4 plaatsen
![]() Gr. X.
|||
|
Ook hier overschrijving verstuurd , krijgen we nog een bevestiging ? , Ik moest maar iets verkeerd gedaan hebben
, en het boek mislopen ![]() In ieder geval popel popel
Ik zal ooit zonder fout leren schrijven Laatst gewijzigd door eric schroeyen; 22 september 2007 om 18:34 |
|
|||||
|
Voor mezelf ook al een exemplaartje gereserveerd. Kwestie van het goede voorbeeld te geven
|
Wellicht heb ik het gemist maar ik zoek het correcte IBAN nummer om vanuit Nederland te betalen.
Ik ga d'r dan direct 3 bestellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De verzendkosten worden achteraf via PM met de betrokkenen gecommuniceerd alsook eventuele afhaalpunt enz. De verzendkosten die gepost zijn, zijn wel indicatief om een inschatting te kunnen maken voor de koper van het boek.
|
Ok, bedankt voor de toelichting
![]() Edit : # Hoeveel bladzijdes komen erin - > 250 # Hoeveel foto's per pagina? - 1 foto per pagina Niet alle in aanmerking komende foto's komen dus in het boek ? Maar iedereen die minstens 1 foto in de HOF staan had, komt er dus minstens 1x in voor ?
Canon PowerShot SX10 Voor meer foto's kan je ook in Filipo's fotoalbum terecht... Laatst gewijzigd door filipo; 23 september 2007 om 11:28 Reden: bijkomend vraagje |
|
|||||
|
-geschrapt-
Het is rekningnummer is niet hetzelfde als die voor het lidgeld ![]() Groetjes K@rel
Is this the real life? Is this just fantasy? Canon EOS 30D - Welkom op http://karel.zenfolio.com Laatst gewijzigd door k@rel; 23 september 2007 om 12:40 |
|
|||||
|
Mijn Sinterklaasbrief is ook al op weg via Argenta
|
De vraag is al eerder gesteld door Telecaster maar kunnen BIC en IBAN toegevoegd worden zodat ook wij Nederlanders kunnen bestellen en betalen?
![]() Gr. X.
||||
|
bestelling gedaan en ik wacht vol spanning
(kan trouwens wel afhalen in gent bij mm) edit: ben blijkbaar bij de mededeling vergeten het aantal bij te voegen dit moet dus 1 zijn groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places. Wait. Look. Feel. Then shoot ! (David Muench) Laatst gewijzigd door robbe852; 23 september 2007 om 18:24 |
|
|||||
|
Voila, mijn boekskes zijn ook besteld !
![]()
|
Citaat:
| 2007, bof |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|