|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
BoF-team op volle toeren!
het idee van het Book of Fame 2007 krijgt meer en meer vorm. een team werd enige tijd terug samengesteld uit gemotiveerde BD-leden en zo kwamen we tot een planning. nu is het moment gekomen om alle personen die tussen 1 juli 2006 en 30 juni 2007, dus van week 27 - 2006 tot en met week 26 - 2007 te contacteren. ieder van jullie die in die periode in de HoF terecht kwam zal één van de komende weken een bericht via PM krijgen, waarin duidelijk wordt gemaakt hoe en wat. hou dus jullie privé-berichten in de gaten! het BoF-team. - skitch - feb - yowan-kenobi - wim - picasso - ptah_be - bouk - mm |
|
|||||
|
Te hopen dat het boek snel van de persen mag rollen, zou een leuk eindejaarsgeschenk zijn (druk beetje opdrijven
)
|||||
|
Citaat:
Book of Fame 2008 - Vergeet het niet te bestellen! Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 / Te koop: Sigma 18-200 3.5-6.3 / Tamron 17-50 2.8 Mijn foto's Mijn blogje |
|
||||
|
Ah, begin december,
dan weet ik al wat ik dit jaar aan Sinterklaas ga vragen.
|
|
Citaat:
t zal wel zeker! of heb je geen geld meer over? hahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
dan sta je alvast in de BoF'08 hé
![]() mm
|||||
|
lockdriver,
we werken in "volle jaren" alleen leggen we de scheidslijn nét halverwege. 't is misschien een impuls om te zorgen om tussen nu en 30 juni 2008 terug in den hof te komen? m m