Heb daarnet nog snel mijn overschrijving van € 30,00 ingevuld, dan ben ik nog net bij![]()
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
En vannacht is het binnenwerk van het boek gedrukt... van middernacht tot een uur of 10 daarjuist:
Onderstaande foto: enkel de eerste pak in beeld, de rest is van ander drukwerk...
![]()
Sony NEX7 + palmgrip 'jimbuchanan' + GGS NEX-5C - SEL18200 - SEL50F18 - SEL30M35 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW - DSC-R1
nice, nice!
mm
Na het grote succes van BoF 2007, en door de veelvuldige voor-bestellingen van meerdere exemplaren BoF 2008, kan ik hieruit afleiden dat een groot aantal mensen een leuk en niet te versmaden eindejaarscadeau gaan krijgen.
Goed werk![]()
![]()
BoF team
Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Voila,
heb hem ook gekocht, wel een beetje te laat beslist dus een beetje duurder maar toch
Ik kijk er naar uit om erin te bladeren!
Groetjes Freke
Echt te gek dit! Ben bijzonder benieuwd naar het resultaat.
Complimenten aan één ieder die dit mogelijk maakt!
vooringetekend of niet, ik wil 'm wel bestellen...
Smt.
D370 en enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr
mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Voila, daarnet via online banking gestort.
Canon EOS350D
Ook hier geld overgemaakt voor 2 exemplaren '08.
Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog
Wel tof om die foto's van het drukken hier te zien ! Tof tof.
Wat is het btw tarief van dit boek ? Drukwerk is normaal gezien 6%. (Mijn boekhoudster vraagt dat hier)
Is inderdaad 6%.
Deze namiddag zijn ze klaar, dan volgen nog wat foto's van het afhalen![]()
Sony NEX7 + palmgrip 'jimbuchanan' + GGS NEX-5C - SEL18200 - SEL50F18 - SEL30M35 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW - DSC-R1
mijn dochterke was mee!
ze heeft er een fotoverslag van gemaakt![]()
mm
Super!! :-D
En en en ???????? vertel vertel vertel ........... wij willen bevestigingwant we weten dat het goed zal zijn
![]()
Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro
Ben de pineut
![]()
If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
het boek is goed! kan ik jullie bevestigen.
sylvie, 't is inderdaad heel erg jammer. vorig jaar was alex from holland de pineut.
ik weet dat dit slechts een magere troost is, zowel voor jouw als voor het model, maar
'k wil je hierbij nog eens openbaar de verontschuldigingen van het team aanbieden.
contacteer je me even?
maarten.
hoi
ik wil het boek heel graag bestellen maar kan iemand me vertellen of het ook al af te halen is in limburg en waar ergens?
Hoe werkt het dan als ik het bedrag stort, krijg ik een seintje dat ik het dan mag gaan halen?
Groetjes
What you see, is what I shoot :-)
Canon 30D; Tamron 17-50 F2.8; Tamron 28-75mm F 2,8; CF 16G; Canon Speedlite 430EX
Als je de allereerste post een beetje aandachtig leest, zul je de volgende zin tegenkomen:
per provincie wordt in minstens één afhaalpunt voorzien. deze zullen op latere datum hier worden vermeld.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)
Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
uitleg: door een jammerijke vergissing is sylvie's inzending voor het BoF niet opgenomen in de uiteindelijke selectie.
ik weet dat ze veel moeite heeft gedaan om alles in orde te hebben (release forms en overeenkomst met modellen en zo)
maar de foto staat jammer genoeg niet in het boek van 2008, waarvoor sorry.
mm
Ik vind nergens terug wanneer we het boek kunnen afhalen?
Krijgen we daar een pb voor?
Ik ben binnenkort namelijk een paar weken weg en vrees dat ik die uitwisseling van info ga missen. Blijft het boek op het afhaaladres liggen tot ik terug uit buitenland ben?
Allemaal vragen van iemand die reikhalzend uitkijkt naar het BoF![]()
Het BOF is momenteel geleverd bij Ludo en mm.
Dit Weekend worden ze verder verdeeld per provincie en dan zullen de verschillende afhaalputen wel bekendgemaakt worden.
Discussiemanager
een non-conformist op een non-conformistische wijze
*** member of the Belgium Strobist Group ***