Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 104

Standaard Re: Bestelling : Book of Fame 2009

Ha, heb net een mailtje gekregen, ben gelijk op de fiets gesprongen. Was er om 5 voor 5 (5uur dicht ) En heb 'm dus toch nog op tijd! Hulde aan Lut, Devid + het hele BoF team!

Edit: het was trouwens in Nederland (noord), dus da's helemaal een grote pluim
    Laatst gewijzigd door andreas612; 24 december 2009 om 18:28
    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

Deze morgen het boek afgehaald in het Kiala-punt...
    Mijn grootste dank aan allen van het BD-team.
    Zalig Kerstfeest toegewenst en beste wensen voor 2010 !

Ik wacht nog steeds in spanning. Ik ging mijn boek afhalen in het computerwinkeltje in Mechelen maar nog geen pm of e-mail, zelfs geen betalingsbevestiging.
    Mijn homepage: link

In de veronderstelling dat ik uitgevoerd had wat ik beloofd had,
    ben ik toch gaan zoeken waarom jij niet op de hoogte bent.
    Er blijkt in ons forum een StevenVH en een Steven VH te zijn.
    De bevestiging is dus blijkbaar naar de verkeerde gestuurd.

Omdat missen menselijk is, en ik toch probeer om duidelijk te zijn,
    heb ik de inhoud van de verstuurde mails ook in een topic meegedeeld:
    BOF2009 afhalen in HCW

Sorry Steven, mijn excuses voor de gemiste mail
    't is de fout van die spatie

Lut,

in de beginpost stond :
    Afhalen bij Het Computerwinkeltje kan enkel in die vestiging die je bij bestelling hebt opgegeven. Neem een kopie van je betalingsbevestiging mee als bewijs.

Is dit nog van toepassing ? Maw moeten we nog een of ander bewijs (welk?) meenemen of volstaat het opgeven van onze naam bij afhaling ?
    Mijn foto's kan je ook bekijken in mijn portfolio

Degenen die van mij een PM ontvangen hebben, die staan op de lijst die ik aan het computerwinkeltje bezorgd heb. Dat zou moeten volstaan.

Standaard Book of Fame 2009 ontvangen

Aan alle aktieve medewerkers, leden en niet leden : het allerbeste voor 2010.
    Het nieuwe jaar, decenium, kan niet stuk als je het nieuwste book of fame hebt ontvangen en er telkens kan in terugkijken... zeker de moeite waard.
    Proficat aan allen die hiertoe hebben bijgedragen om dit mogelijk te maken.

En vergeet niet : het is een zeer luxe, mooi geschenk om te krijgen of te geven, ook voor "niet-fotografen".

Een kleurrijk, compositorisch goed nieuw jaar toegewenst.

Hendrik
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Standaard Re: Book of Fame 2009 ontvangen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
    Aan alle aktieve medewerkers, leden en niet leden : het allerbeste voor 2010.
    Het nieuwe jaar, decenium, kan niet stuk als je het nieuwste book of fame hebt ontvangen en er telkens kan in terugkijken... zeker de moeite waard.
    Proficat aan allen die hiertoe hebben bijgedragen om dit mogelijk te maken.

En vergeet niet : het is een zeer luxe, mooi geschenk om te krijgen of te geven, ook voor "niet-fotografen".

Een kleurrijk, compositorisch goed nieuw jaar toegewenst.

Hendrik
    Hendrik,

bedankt , dit doet deugd als onze inspanningen van het team dit te horen krijgen
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Degenen die van mij een PM ontvangen hebben, die staan op de lijst die ik aan het computerwinkeltje bezorgd heb. Dat zou moeten volstaan.
    Dat was idd voldoende
    Ik heb mijn exemplaar vast. Al even in gebladerd, later wat grondiger bekijken.
    Bedankt aan al wie er aan meegewerkt heeft.
    Mijn foto's kan je ook bekijken in mijn portfolio

Ik ben net mijn exemplaar gaan halen in Het Computer Winkeltje van Mechelen.
    Heel gemakkelijk.
    Het is weer een zeer mooi boek geworden. Niet enkel om eens rustig te doorbladeren.
    Maar ook om te leren en ideeën op te doen.
    Proficiat aan de leden die er een plaatsje in hebben gekregen en bedankt aan de Bof-team om deze te bundelen.

Patrick

Hoi Lut en het hele BOF team,
    hartelijk dank voor de snelle levering van het BOF, als ik afgelopen donderdag niet op pad was geweest, dan had het boek nog onder de boom gelegen!!! Ik heb hem vandaag opgehaald en hem toch nog even onder de boom gelegd, niet zo lang want ik was best nieuwsgierig, kan nog wel een paar avonden vullen met kijken en lezen!
    Leuk dat er een hand geschreven kerst/nieuwjaars wens in zat van het BOF team!!! Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor het jaar 2010 en dat het maar een goed en creatief foto jaar mag worden.

Groet, Ton
    Laatst gewijzigd door Digiton; 28 december 2009 om 21:17
    De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
    www.tvalk.nl

De mijne al gaan afhalen in HCW van mechelen.
    Wederom een prachtige uitgave
    Proficiat aan al diegenen die dit mogelijk hebben gemaakt

Mijn exemplaar vandaag opgehaald in HCW te Schoten
    Prima service
    Prachtig BOF

Ik heb mijn BoFjes gisteren afgehaald, en ben niet zo helemaaaal in mijn nopjes, hoewel het natuurlijk een prachtig boek blijft ...

Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.

... enja, vijf keer een foto van mij, vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
    Ik heb mijn BoFjes gisteren afgehaald, en ben niet zo helemaaaal in mijn nopjes, hoewel het natuurlijk een prachtig boek blijft ...

Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.

... enja, vijf keer een foto van mij, vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
    100 keer werd alles overlopen maar 'Huybrechts' is ons niet opgevallen. Sorry

wat de helderheid/donkerheid betreft. De drukker gebruikt een internationaal standaard kleurprofiel. Nooit kun je perfect afgaan op wat je op je scherm zit en de uiteindelijke print.
    Zelf tussen twee schermen is altijd verschil. Soms gebruik ik adobeRGB en sRGB, stevast is er verschil.

IMac/IPad/Mac Air 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    100 keer werd alles overlopen maar 'Huybrechts' is ons niet opgevallen. Sorry

wat de helderheid/donkerheid betreft. De drukker gebruikt een internationaal standaard kleurprofiel. Nooit kun je perfect afgaan op wat je op je scherm zit en de uiteindelijke print.
    Zelf tussen twee schermen is altijd verschil. Soms gebruik ik adobeRGB en sRGB, stevast is er verschil.
    Mijn exemplaar werd door mijn dochter vandaag afgehaald in Gent.
    Ik heb het dus nog niet gezien maar ik meen dat er wél op voorhand proefafdrukken worden gemaakt én beoordeeld of niet?
    Als de kwaliteit dezelfde is als de vorige exemplaren is dit dik in orde... wordt vervolgd.
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

5 foto's
    Niet dat ik je dit niet gun (betekent dat je hard je best hebt gedaan), maar ik zou de regeltjes voor het samenstellen van het BoF dan toch misschien eens herzien?
    Nu vallen sommigen net uit de boot alhoewel ze ook hard hun best hebben gedaan en hun werk kwalitatief ook in orde is!
    Naar mijn mening zou 3 foto's per deelnemer het max mogen zijn?
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

5 foto's
    Niet dat ik je dit niet gun (betekent dat je hard je best hebt gedaan), maar ik zou de regeltjes voor het samenstellen van het BoF dan toch misschien eens herzien?
    Nu vallen sommigen net uit de boot alhoewel ze ook hard hun best hebben gedaan en hun werk kwalitatief ook in orde is!
    Naar mijn mening zou 3 foto's per deelnemer het max mogen zijn?
    Eigenlijk waren het er vier. Maar vorig jaar vergat men mijn geselecteerde foto af te drukken. Daarom staat die er nu extra bij dit jaar.
    www.sylviehuybrecht.be

vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
    In de Index heet ik bij 050 zelfs 'Huynrechts'. Hoe kan ik nu ooit internationaal doorbreken als men mijn naam niet kan spellen LOL
    www.sylviehuybrecht.be

ROFL Silvy, owh sorry....sylvie

Ah, dan ben ik toch niet de enige die dit jaar niet tevreden is over de kwaliteit ... klik.
    Vooral pagina 159 is weerzinwekkend als je het origineel (hier nog op het forum) ziet.

Ik ga nu zaterdag 9 januari mijn boek afhalen in hcw Mechelen. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik 2 weken gewacht heb om af te komen?
    Ik heb namelijk familiale- en werkverplichtingen gehad en kon niet eerder tot in Mechelen bollen.
    Mijn homepage: link

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
    Ik ga nu zaterdag 9 januari mijn boek afhalen in hcw Mechelen. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik 2 weken gewacht heb om af te komen?
    Ik heb namelijk familiale- en werkverplichtingen gehad en kon niet eerder tot in Mechelen bollen.
    gn probleem er is geen afhaal termijn

IMac/IPad/Mac Air 

Unhappy Re: Bestelling : Book of Fame 2009

Hoi, inschrijving en betaling op 6/1 uitgevoerd (voor BOF2009) na mij voor de eerste keer BD-lid gemaakt te hebben. Maaar ik heb spijtig genoeg nog geen betalingsbewijs ontvangen en kan dus nog niet om het BOF gaan.
    PhvB

Lidgelden kregen voorrang tot 10 januari.
    Volgende week gaan er weer BOF-boeken de deur uit !

Regels voor berichten