Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Wat is er zoal te doen ? Kan je ook 2e hands materiaal kopen of workshops volgen ?
    Bezoek onze speciale belgiumdigitalLive website even

    Comment


    • #32
      Re: BelgiumdigitalLive 2010

      Amai, dat ziet er interessant uit !
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #33
        Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
        En als ik het zo zie, vanaf 17 Sept kan iedereen zich inschrijven. Hoe zit het dan met de vzw-leden? krijgen die geen voorinschrijvingsmogelijkheden?
        Zie # 15 Niet mogelijk?
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

        Comment


        • #34
          Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
          Zie # 15 Niet mogelijk?
          zie: Private Forums!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
            En als ik het zo zie, vanaf 17 Sept kan iedereen zich inschrijven. Hoe zit het dan met de vzw-leden? krijgen die geen voorinschrijvingsmogelijkheden?
            Krijgen die nu voorinschrijving? Want dan vrees ik dat al die BD- vzwleden al die mooie workshops al gaan ingevuld hebben. Zou ik eerlijk gezegd niet zo eerlijk vinden tov de niet vzw-leden (zou eerder denken dat vzw-leden een additionele korting krijgen)

            En nu zie ik dat de inschrijvingsdag plots weer een dag verder is gezet..

            ik hoop dat de dag zelf toch wat beter georganiseerd is dan de communicatie tot nu toe hoor...
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #36
              Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Niets belet je om lid te worden hé.
              En de vorige editie was goed georganiseerd, je moet niet bang zijn.

              Alle mensen die eraan werken zijn waarschijnlijk tot over hun oren ermee bezig. Die mensen hebben naast BD ook nog een job. Dus tijd om ons allemaal continu op de hoogte te houden schiet er al eens over.

              Maar ga eens regelmatig langs op de site. Dan zie je toch af en toe iets tevoorschijn komen.
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #37
                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                En de vorige editie was goed georganiseerd, je moet niet bang zijn.
                Das waar (Vorig jaar was inschrijven bovendien een aantal weken vroeger. Vind het nogal vervelend dat de datum blijft vooruit schuiven, maar goed, I keep my eyes open)
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #38
                  Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  hai,

                  ik ben een Complete newbie in het DSLR wereldje !
                  Zelf ben ik nog een keuze aan het maken voor een DSLR want heb er nog geen.

                  Is BelgiumDigitalLive iets voor mij of is dit meer voor gevorderde ?
                  En ook omdat ik nog geen dslr heb , ben ik daar dan welkom om eens te komen kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat of is het een verloren moeite?
                  Ik ben een beetje bang dat ze mij gaan buiten kijken als ik daar met mijn Casio Exilim sta.

                  Ik ben nog maar 21 zo dus kan nog Heel veel leren natuurlijk.

                  Met Vriendelijke Groeten Barry,
                  Canon EOS 60D , 18-135mm

                  Comment


                  • #39
                    Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mr.NoXville Bekijk bericht
                    hai,

                    ik ben een Complete newbie in het DSLR wereldje !
                    Zelf ben ik nog een keuze aan het maken voor een DSLR want heb er nog geen.

                    Is BelgiumDigitalLive iets voor mij of is dit meer voor gevorderde ?
                    En ook omdat ik nog geen dslr heb , ben ik daar dan welkom om eens te komen kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat of is het een verloren moeite?
                    Ik ben een beetje bang dat ze mij gaan buiten kijken als ik daar met mijn Casio Exilim sta.

                    Ik ben nog maar 21 zo dus kan nog Heel veel leren natuurlijk.

                    Met Vriendelijke Groeten Barry,
                    Iedereen is welkom
                    Je kan er veel opsteken, er zijn ook workshops voor beginners en de fabrikanten zullen je graag te woord staan en adviseren. Het forum is tevens de beste plaats om je al wat te verdiepen in de materie. We hopen je de 17de in Schelle te zien.

                    Comment


                    • #40
                      Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Ik heb een vraagje:
                      Voor elke deelnemer aan één of meerdere workshops dient één aparte registratie ingevuld te worden. Voor begeleidende personen (vrienden, familie…) die geen workshops volgen kan je bijkomende toegangstickets aanvragen of reservaties voor ‘s avonds toevoegen.
                      Ik ga een workshop volgen maar mijn vriendin zou ook graag meegaan. Moet ik nu morgen meteen ook een kaartje voor haar bestellen online of wat bedoelt men precies met de vet gedrukte tekst hierboven?

                      alvast bedankt
                      Nikon D60 + 18-55mm Tokina 12-24mm DX II

                      Comment


                      • #41
                        Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door fejity Bekijk bericht
                        Ik heb een vraagje:


                        Ik ga een workshop volgen maar mijn vriendin zou ook graag meegaan. Moet ik nu morgen meteen ook een kaartje voor haar bestellen online of wat bedoelt men precies met de vet gedrukte tekst hierboven?

                        alvast bedankt
                        Per persoon die je een inschrijving te doen, als echter de extra persoon/personen geen workshops volgen, kan iemand die wel een workshop volgt een extra aantal toegangstickets op zijn/haar naam bestellen en kan je alles in één bestelling afhandelen

                        Comment


                        • #42
                          Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          ook nog effe een vraagje:

                          die 2.90 euro extra, is dat alleen voor de sessie/workshop volgers?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #43
                            Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            ook nog effe een vraagje:

                            die 2.90 euro extra, is dat alleen voor de sessie/workshop volgers?
                            grt,bouk.
                            Per inschrijving wordt 2,90 euro aan behandelingskosten in rekening gebracht

                            Comment


                            • #44
                              Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                              Per inschrijving wordt 2,90 euro aan behandelingskosten in rekening gebracht
                              dus alleen voor workshopdeelnemers.
                              het wordt niet in rekening gebracht aan die mensen (zo als ik) die alleen voor het evenement komen en NIET deelnemen aan een workshop?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #45
                                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                dus alleen voor workshopdeelnemers.
                                het wordt niet in rekening gebracht aan die mensen (zo als ik) die alleen voor het evenement komen en NIET deelnemen aan een workshop?
                                grt,bouk.
                                Bouk,
                                het is per inschrijving, die bestaat steeds uit een inkomticket + eventueel workshop(s). Dus ook als je geen workshops volgt, zijn die behandelingskosten van toepassing.

                                Comment

                                Working...
                                X