Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgiumdigital website geheel in het nieuw!




    Vanaf vandaag steekt de website van Belgiumdigital in een geheel nieuw kleedje. De nieuwe versie oogt een heel stuk frisser en moderner, en zijn beter leesbaar ook op tablet en smartphone. Bovendien is het nu mogelijk om artikels die je interessant vindt direct te delen via je favoriete sociale media.

    Ook de website van onze partner Shoot kreeg een opfrisbeurt. Shoot en Belgiumdigital delen immers al enkele jaren eenzelfde ICT-platform, en ook bij deze ontwikkeling werkten we nauw samen om onze 'klanten' een nog betere gebruikservaring te kunnen bieden.

    Neem dus gauw een kijkje www.belgiumdigital.com en www.shoot.be!

    Tip: krijg je de oude website(s) nog te zien, ververs dan even het cache geheugen van je browser.

  • #2
    Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

    Beste dames en heren van de RvB,


    Na pakweg een weekje navigeren in jullie nieuwe website mag ik jullie feliciteren en een compliment maken.
    Ik weet zelf al bijna niet meer hoe de oude er uit zag en vind alles ook veel gemakkelijker terug.
    Mooie vormgeving ook.

    Allemaal dingen die ongetwijfeld heel veel bijdragen aan het plezier van zeer velen!

    Dank, dank, dank!
    Keep on doing the good things!

    En bij deze een hele GROTE WAARDERING van jullie werk op de achtergrond als vrijwilligers, ik denk, namens ons allen!

    Vriendelijke groet,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

      Nu nog het "Forum" en de "Challenge" hetzelfde uiterlijk geven en de links toch nog iets aanpassen en dan hebben we een hele mooie fotografie website.
      Voor iemand die voor het eerst de website bezoekt lijkt het nu ineens veel interessanter, dat was vroeger ook al zo maar nu staat dit meer in de verf.
      Dikke proficiat aan de makers van de site.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Nu nog het "Forum" en de "Challenge" hetzelfde uiterlijk geven en de links toch nog iets aanpassen en dan hebben we een hele mooie fotografie website.
        Voor iemand die voor het eerst de website bezoekt lijkt het nu ineens veel interessanter, dat was vroeger ook al zo maar nu staat dit meer in de verf.
        Dikke proficiat aan de makers van de site.
        Als je hier graag dezelfde look wil dan moet je eens helemaal onderaan in de statusbalk de style (waar nu ---BD Classic staat) veranderen naar -- Belgiumdigital Wit
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

          Snap uw bedoeling niet Leon.
          Als ik van Classic naar wit verander veranderen de kleuren en verder blijft de layout bij het oude.
          Het "Forum" en de "Challenge" vallen echt uit de toon en ogen, neem me niet kwalijk, toch een beetje amateuristisch vergeleken met de overig tabbladen van de site.
          Twee verschillende layouts binnen het forum oogt toch niet mooi vind ik.
          En vooral "Fotohoek" zou er beter uitzien met foto's en een submenu met de verschillende fotostijlen (Natuur en Landschappen, Actie, Dieren enzoverder.)
          Fotohoek wordt constant aangevuld met de nieuwst geposte foto's, alle categorieën door elkaar, wil men bijvoorbeeld enkel de Actie foto's bekijken dan kan dat via dat submenu.
          Enfin ja, das mijn mening hé.
          Maar meer uniformiteit oogt direct professioneler.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

            Luc,

            Zowel het forum als de Challenge draaien op specifieke software die verder niets te maken heeft met de (nu vernieuwde) website.

            In beide gevallen moeten zij noodgedwongen leven met de lay-out en andere mogelijkheden die deze pakketten bieden.

            Alles in één enkele look aanbieden zal dus wel een droom blijven... (tenzij een rijke investeerder geheel nieuwe forumsoftware voor ons op maat wil bouwen - met de garantie om die 25 jaar lamg ook nog te supporteren en bij te werken).
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: Belgiumdigital website geheel in het nieuw!

              Ah, ok.
              jammer natuurlijk want het had zo mooi geweest.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X