|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Beste BD-ers,
eerst en vooral namens alle Belgiumdigital medewerkers de allerbeste wensen voor 2007! Dat het volgende jaar er eentje mag worden waarin al uw wensen in vervulling mogen gaan. Natuurlijk hopen we hier opnieuw vele fotografische meesterwerken te mogen zien en interessante topics te mogen lezen. Voor Belgiumdigital zal 2007 een bijzonder én druk jaar worden. Sinds 2004 hebben we onze eigen BD-server. Na drie jaar keihard werken is die server aan vervanging toe. Ook gaan we trachten om dit jaar de website én het forum ingrijpend aan te passen om aan een aantal wensen van de forumleden tegemoet te komen. In 2007 kan Belgiumdigital VZW voor het eerst ook fotomateriaal ter beschikking stellen aan de VZW-leden, met name de studioflitsset. Nog een aantal andere erg interessante voorstellen zitten in de "pipeline", zodra die wat meer vorm aannemen hoort u er meer van. Koken kost geld! Ondanks het feit dat Belgiumdigital voor 100% draait door de kostenloze inspanningen van zowat 35 medewerkers (redactieleden, moderatoren, admins, bestuursleden) vóór en achter de schermen, is er heel wat geld nodig om een forumgemeenschap als Belgiumdigital online te houden. Graag willen we daarom de VZW-leden alvast bedanken voor hun finaciële bijdrage. Samen met de adverteerders kunnen we op die manier het kostenplaatje gezond houden. Laten we er samen een fantastisch jaar 2007 van maken! Belgiumdigital VZW Belgiumdigital VZW steunen kan steeds door VZW-lid te worden. Meer info via deze link. |
|
||||
|
Citaat:
Wij hopen nog veel bij te leren en vooral plezier te beleven aan deze hobby
|
|
|||||
|
Met heel veel plezier terug lid voor 2007 geworden.
Bijdrage is al onderweg. Groetjes Skitch
|
Voila bij deze, betaling onderweg.
niet de "eerste" maar ook niet de "laatste" Nog de Beste Wensen voor 2007 aan iedereen
|
vandaag om13.50 uur 2x overgemaakt en afgeschreven.
grt,bouk.
|
Ik dacht dit jaar te passen,omdat ik hier en daar wat bezwaren heb.
Maar aangezien hier veel meer goede zijn dan slechte heb ik mijn 30€ toch ook zo juist maar gestort.
|
Ik ben nog steeds aan het wachten om een financieël verslag te ontvangen voor diegenen die niet aanwezig konden zijn op de algemene vergadering.
Heb dit reeds een tijd geleden gevraagd aan Hombre en nooit een antwoord gekregen. Onlangs nog eens via Karel gevraagd die het verslag heeft verzorgd tijdens de laatste algemene vergadering. Lijkt me niet moeilijk om een overzicht te sturen naar de betalende leden, maar ben nog steeds in blijde verwachting. Tot dan wacht ik om mijn bijdrage voor 2007 te storten. |
|
|||||
|
Citaat:
grt,bouk.
|
Citaat:
Het financieël verslag is van 2006 en je betaald nu voor 2007 .. Dus da zal toch nie in da verslag zitten. Daarom is wachten om te betalen toch zinloos? ... Toch?
|
|
|||||
|
Nieuwe leden, die reeds een mailtje stuurden naar het secretariaat, krijgen begin januari (lees: deze week) een mailtje met de nodige info, rekeningnummer ... en alles wat nodig is om lid te worden van Belgiumdigital vzw.
|
Zojuist ook mijn bijdrage betaald.
Doe zo verder Belgium Digital.