|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Voor mij was het de eerste keer dat ik aan zo'n dag mee deed, eigenlijk veel geleerd wat er allemaal komt bij zien om zo'n forum te runnen.
Ik sta dan ook verbaasd dat zo'n groot initiatief door zo relatief weinig mensen in perfecte banen wordt geleid. daar kan je enkel maar bewondering voor opbrengen. Ik doe dan ook mijn hoed af voor de prestaties van het VZW - bestuur. Volgens mij kan zoiets enkel op de been gebracht worden door enthousiaste medewerkers die elkaar door dik en dun steunen. Dit is een forum om fier op te zijn en ik denk dat alle leden het wel met me eens zijn. Is er voor volgende week al iets voorzien waar we weer allen samen lekker een tournedoke kunnen gaan eten???? Veel succes !!!
|
Inderdaad Jaja, dit had ik al onthouden uit wat ik gisteren mocht meemaken met BD te Sint Truiden.
Groetjes, Pol.
D300, D70 + Nikkors AF-S 14-24mm 2.8 G ED IF|AFS DX 17-55mm 2.8 G IF ED|AFS 28-70mm 2.8 D IF ED|AFS 70-200mm 2.8 G VR|AF 28mm 1.4 D|AF 50mm 1.4 D|AF 85mm 1.4 D|AF Micro 105mm 2.8 D|2xNikon SB-800| "Nobody is perfect!" BD0094BE |
|
|||||
|
Proficiat aan het nieuwe RvB en hun medewerkers
!Jouw boodschap tijdens de AV en ook in dit bericht zijn overduidelijk! Laat ons verder gaan voor nog vele jaren aan fotoplezier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het decor à la Waterschei, met véle blonde nympfen, een vleugje wind om de haren juist perfect te doen ehhh wapperen, een straaltje zonneschijn, blauwe diepe kijkers, een blauwe hemel en nog enkele andere zaken Edit 1 en absoluut nodig een FRIETKOT ! Edit 2 en ook nog véél koffie Edit 3 maar vooral een leuke bende BD-ers is eigenlijk het belangrijkste en veel lol...
|||||
|
@Haai, ik kan alleen een beetje garantie geven voor 'edit3'.
|
Citaat:
|||||
|
Jammer genoeg kon ik er gisteren ook niet bij zijn.
Langs deze weg dan een dikke proficiat aan de nieuwe RvB. ![]() ![]() ![]() ![]() En ook aan Jaja. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groetjes Skitch