DieOorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy
was niet verkeerd bedoeld hoor, sorry indien het verkeerd overkwam.
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Ik zou zeggen, véééél felicitaties voor diegenen die zich hebben ingezet voor de verhuis en installatie van het forum en servers. Een dikke proficiat voor deze mensen, het loopt weer prima.![]()
Photography is an art of observation.
Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Eerst en vooral bedankt voor dat werk dat jullie hier verrichten ...
Ik zit nu ondertussen met een probleem ... vraag mij ook af, ben ik nu de enige ?
Sinds vanmorgen, dus na de verhuis van BD kan ik namelijk geen berichten meer plaatsen op een normale manier ...
wat kan ik wel:
een titel inbrengen
tekst in een bericht intikken ...
----
wat kan ik niet ...
lettertype, lettergrootte of letterkleur veranderen,
bold of italic aanklikken , links of beelden invoegen via dat wereldbolleke of dergelijke,
geen smileys ...
dat reageert allemaal niet ...
kortom, alles wat buiten de tekstvakken "onderwerp"
of het tekstvak die de inhoud van het bericht is valt is niet meer bruikbaar voor mij
gisteren werkte dat nog allemaal
erg onhandig ... jammer...
Ik heb een Imac die onder snow leopard draait en als browser gebruik ik Safari ...
Ik heb nog een netboek die onder Win7-home draait en daar werkt dan alles wel ...
dus ik veronderstel dan dat mijn gebruikersinstellingen toch onaangetast zijn ...
Wie kan mij helpen ? of start ik elders een draadje ?
is mij echt niet duidelijk waar ...
groeten,
frans
Alles kan, maar toch onwaarschijnlijk dat het er iets mee te maken heeft. Wat is er gebeurd? Server down, verplaatsen van locatie, server up, en volia.
Aan software kan is er geen enkele instelling gewijzigd.
Doe is een clear van je cache, cookies, enz... wie weet?
peter
Blij dat het opgelost is, Frans. Want bij ons (twee Macs met 10.6.6 en Safari 5.0.3) niets aan de hand.
D'er was gisteren wel iemand die problemen had met zijn handtekening in te stellen, maar ook daar vraag ik me af of het gerelateerd is aan de werkzaamheden van de afgelopen dagen.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 - Intel iMac 24" 2,8GHz (0SX 10.6.8)