|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Herkennen jullie het gevoel? Bij elke voorbijganger, beladen met een tas vol fotomateriaal of druk fotograferend in alle mogelijke creatieve houdingen stellen we onvermijdelijk de vraag: zou het iemand van BD zijn? Dankzij het zichtbare BD-logo is een gesprek meteen gestart!
Voor wie ook herkenbaar door het fotografenleven wil gaan is er goed nieuws: de BD-gadgets zijn er (eindelijk) weer! Aanbod? Op algemene vraag van biedt de vzw volgende items aan: 1. De BD-badge: beschikbaar! (11 x 2,5 cm) ![]() 2. De BD-strap: Terug beschikbaar! De originele luxueuze zwarte camerastrap van het merk Optech (pro strap), voorzien van het BD-logo. Een extra brede en bijzonder comfortabele camerariem voor uren onbezorgd fotoplezier.. ![]() Prijs? Speciale prijs voor vzw-leden , daarom beperkt tot 2 stuks per item BD-badge: 3 EUR BD-strap: 25 EUR BD-pet: 6 EUR (uitverkocht) Deze prijzen zijn incl. BTW, excl. verzending Ook niet-vzw leden van het forum willen de mogelijkheid geven om deze items aan te kopen. Met de hogere verkoopprijs dragen zij ook hun steentje bij in de steeds stijgende kosten om het forum ‘on line’ te houden. BD-badge: 6 EUR BD-strap: 30 EUR BD-pet: 8 EUR (uitverkocht) Telkens incl. BTW, excl.verzending Bestellen? Bestellen kan ENKEL via dit online bestelformulier . De bestellingen worden afgehandeld in de volgorde dat ze binnenkomen, want 'op is op'. Je krijgt onmiddellijk via mail een bevestiging van de bestelling en na enkele dagen een uitnodiging voor betaling. Afhalen? Afhalen is niet meer mogelijk! Verzenden? Meerprijs voor verpakking en verzending aan kostprijs: Badge: + € 0,50 (B) / + € 0,70 (NL) Strap: + € 2,00 (B) / + € 4,60 (NL) Pet: + € 5,00 (B) / + € 5,50 (NL) (uitverkocht)
Wie alleen maar gelijk heeft, heeft helemaal niets Canon EOS 30D - Welkom op http://karel.zenfolio.com Laatst gewijzigd door Wim1960; 15 augustus 2008 om 01:26 Reden: Update voorraad! |
|
||||
|
't Is besteld se en zijn er verschillende maten bij die petjes,want den ene heeft nen dikke kop en den andere nen kleine kop hé.
|
Citaat:
In jouw voorbeeld dus 5 euro. groetjes Karel
|
Ik kan iedereen de BD strap aanbevelen, tenminste als dat nog altijd dezelfde is.
Uitzonderlijk draagcomfort door de neopreen schouderpad. Het maakt mijn D200 met de de 50-500 erop een stuk draaglijker dan de Nikon strap
|
is de pet ergens te bewonderen???.
grt,bouk.
|
De vraag is nu wel,ik heb ook een petje besteld o.a..
Maar zijn daar verschillende maten in,want je hebt er met een dikke kop en er zijn er ook met kleinere kop.
|
Past altijd Cois!
En anders knippen we de haren nog wat korter ofwel beginnen we aan de zware restauratie
|
Citaat:
Maar eigenlijk is het niet belangrijk, want de petjes zijn ruimschoots op maat in te stellen... Een foto is er niet, maar zoals K@rel al aanhaalde in zijn aankondiging, het is een surpriske! Ze zijn echt wel van degelijke kwaliteit, moderne look (niet zo van die goedkope coureursklakskes) en vooral zeer mooi! Je zal dus moeten vertrouwen op de goede smaak van de RvB
|
Ja ook men bestelling gedaan .
ben benieuwd naar men pet
*BD0546BE*2 X EOS 400D/EFs 18-55 IS /EF50-1,8 II /EFs 55-250 IS/EF 24-105 L IS - USM / Tokina 12-24 f4 AT-X124PRO DX/Canon tussenring EF25II /Canon speedlite 420EX. :Aan een foto van vandaag, kun je morgen zien ,hoe het gisteren was. |
|
|||||
|
Citaat:
|
Ik heb mij een strap besteld... ik vroeg me af of die langer zijn dan een standaard Canon strap...
@jan.brouwers: misschien al een potje vaseline bestellen? Dan gaat het gegarandeerd vanzelf... |
|
|||||
|
Voila, ook mijn bestelling geplaatst.
Is het nu nog geen 28 mei ...