|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Beste VZW-leden,
Op zaterdag 24 maart 2007 staat de Algemene Vergadering van de VZW gepland te Dendermonde. Die dag zou ook in het teken gestaan hebben van de samenwerking met Radio Klara. "Zou" ... We hebben van Radio Klara het bericht gekregen dat door de besparingen op de producties van 2007 er geen extra's meer mogelijk zijn, dus ook geen thematentoonstellingen zoals tijdens de afgelopen 2 jaar (in samenwerking met BD). Uiteraard gaan we zorgen dat 24 maart weer een leuke en leerrijke dag wordt, maar dus zonder Radio Klara als "thema" ... Binnenkort krijg je er alles over te lezen maar ik kan je nu al verzekeren dat Ludo en z'n "ploeg" er weer een schitterende dag van zullen maken 04.03.2007: update Even een update van dit Algemene Vergadering-topic ... De samenwerking met Radio Klara gaat omwille van besparingsredenen niet door, maar ... We gaan tijdens het Klara-weekend op 26, 27 en 28 mei 2006 zelf een tentoonstelling organiseren in het stadhuis van Dendermonde. Wat Klara niet kan doen we dan maar zelf! Na de shooting van de AV op 24 maart aanstaande vragen we dus aan iedereen een aantal foto's in te sturen naar BD en daaruit selecteren we er van iedereen eentje die we in Dendermonde zullen tentoonstellen. Belgiumdigital zal zelf zorgen voor de kaders en het afdrukken ... Dus, op 24 maart te Dendermonde jullie allerbeste pixeltjes voorzetten want er gaat tentoongesteld worden. Dat wordt dan meteen de allereerste Belgiumdigital tentoonstelling En één van de tentoonstellingsdata (26, 27 en 28 mei 2006) vrijhouden uiteraard ... Onze dank gaat uit naar Purlut, het gemeentebestuur van Dendermonde en de mensen van de werkgroep SD onder leiding van Ludo ... Zij hebben deze tentoonstelling mogelijk gemaakt! /Ludo: Het volledige programma van het Shooting gedeelte kan je Hier bekijken. Met dank aan Purlut om het alles tot in de details te regelen. jaja Laatst gewijzigd door Ludo; 12 maart 2007 om 21:15 |
|
||||
|
Het verlies van Klara is voor mij minder leuk nieuws. Op verschillende neens al een ja gekregen want ... en nu gaat dit niet door
Gezichtsverlies ... Maar we maken er wel een toffe SD van ...
|
jammer dan kan ik niet, dan is mijn ex jarig.
grt,bouk.
|
Heb de vorige 2AV's gemist door kommuniefeest en griepje,
t'zou moeten lukken zeker dat er nu weer iets tussen komt. Spijtig van "Klara" , maar is het goed dat ik ons Lutgarde meebreng? ![]()
EOS 30D; EFs17-85; EF70-300; EF100; CPS A430 en wa accessoires http://debruri.fotopic.net/ Laatst gewijzigd door Debruri; 23 maart 2007 om 17:36 |
|
||||
|
Is dit alleen voor vzw-leden ?
Purlut spreekt over een SD. Zijn alle leden welkom ?
|
Citaat:
Gr. Xarder |
|
|||||
|
Dit zou mijn eerste AV zijn die ik bijwoon, ben sinds dit jaar pas lid geworden.
Moet ik mijn plaatsen voor mij en mijn partner reserveren? En moet mijn partner ook vzw-lid zijn om mee te komen? Groeten, M.
|
Datum stond al geruime tijd gemarkeerd.
Vorige AV was zeer aangenaam en uitermate leerrijk Vanzelfsprekend dat ik dus nu ook weer zal komen. Tot de 24ste !
|||||
|
Zal mijn best doen er weer eens bij te zijn.
Groetljes, Pol.
D300, D70 + Nikkors AF-S 14-24mm 2.8 G ED IF|AFS DX 17-55mm 2.8 G IF ED|AFS 28-70mm 2.8 D IF ED|AFS 70-200mm 2.8 G VR|AF 28mm 1.4 D|AF 50mm 1.4 D|AF 85mm 1.4 D|AF Micro 105mm 2.8 D|2xNikon SB-800| "Nobody is perfect!" BD0094BE |
|
|||||
|
jammer dat die geplaatst is net voor de concertshoot.
maar ik lees wel wat er allemaal gezegd geweest is ![]() mm