|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Daar zou ik heel graag bij zijn en niet zo ver voor mij.
|
SUPER!!!!
Ik zal er zeker zijn. Reserveer mij alvast zo'n BD petje. Ik kijk er alvast naar uit weer een heleboel oude bekenden terug te zien ... en kennis te maken met nieuwe gezichten waarvan we de nickname al goe kenne... |
|
|||
|
Citaat:
Ik zal die reis wel overnemen; naar waar was het? Peter |
|
||||
|
Zo'n BD-strap, kan dat gekocht worden als men ook geen lid is van de vzw?
Ik denk toch van mij lid te maken binnenkort, sowieso, maar toch even deze vraag... kan handig zijn voor anderen ook. Jammer genoeg kan ik er niet bijzijn, ik heb een klein reisje gepland naar een mooie streek ![]() Greetz |
|
||||
|
Hier de GADGETS... -> BD-gadgets opnieuw beschikbaar!
|
|
||||
|
tedj***, k'moet het weer aan mij laten voorbijgaan...zit ik die dag toch wel met een communiefeest zeker. En ik lag er eigelijk op verlekkerd eens wat BD smoellekes te zien
Volgende keer dan maar zeker hé Alvast suc6 met het jubelfeest ![]() Wa Gadgets bestellen se, voor mij af te reageren
|
28 Mei is vrijgemaakt.
![]() ![]() ![]() Eindelijk nog eens buiten mogen komen. ![]() Groetjes Skitch
|
hallo
ben voor de eerste keer (en niet de laatste keer) lid geworden en zou er wel graag bij zijn maar ... is de bijeenkomst in de namiddag ? of avond ? of beide ? Ik loop om 15u nog eerst de 20 km van Brussel maar ik kom graag nog langs nadien (tenminste als ik nog kan want 't is ook mijn eerste 20 km) gtx
|
Citaat:
|
Yep, is genoteerd
|
Zojuist een BD pet besteld...enne mijn workshop voor den 28 mei afgezegd... Ze zullen één dag moeten wachten... BD gaat voor
Wat krijgen we te eten? Is er een speciaal verjaardagsmenu? tournedos? mmm |