|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| BD-Mededelingen Hier verschijnen berichten vanuit de BD-crew. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, enkel replies doen. Algemene 'polls' van de crew worden ook in dit forum geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Wie schreef de 1 000 000 post op BD?
Als u dat bent, zet dan de champagne maar klaar. We komen er aan voor een verrassingsbezoekje ! De RvB.
|
'k vermoed ergens in diepenbeek ...
mm
||||
|
Champagne heb ik niet in huis.......maar glazen wel.
|
Citaat:
Hé Lut blijf eens van die Champagne af.
|
ah nee... hier http://forum.belgiumdigital.com/show...23#post1001823
we zitten nu al aan 1001828 of al meer.... de stats lopen dus niet juist...
|
|
||||
|
Allé ik zal dan maar ne Smeets drinken in een Champagne glas......santé mannen.
|
Citaat:
In de loop der tijd -5 jaar forum- zijn er dus een aantal niet meer in het forum terug te vinden, maar de 1 miljoenste post is wel degelijk de 1 miljoenste post.
|
Bravo Ajuin !!! Hoe weet jij dat ???
Sorry voor de late bekendmaking, maar het feest is nog altijd aan de gang. Toch vond ik even de tijd om de, hoe kan het ook anders, foto te posten. Bedankt BD !!! Dit was een totale verrassing ... ik sta er nog verstomd van. Ik hoop echt dat er ooit iemand de 1.000.000.000.000.000ste post schrijft. M.a.w. BelgiumDigital, de grootste fotoclub, moet voor altijd blijven bestaan. foto gewist
MAGICALPIXELS.be | A900 | Laatst gewijzigd door dg; 17 september 2007 om 19:50 Reden: foto gewist |
|
||||
|
Citaat:
Geef nu zelf toe ... een BD'er zonder kodakske is als een ... citeer mij en vul maar aan .
|
Van mij ook ne proficiat en santé zelle.
( hik )