|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Citaat:
Henri
|
Jullie niet alleen.
|
Citaat:
Als niet komt tot iet Kent iet zichzelve niet. Ooit zwierven ze door de woestijn. Waarom gebruiken ze hun kennis, macht en rijkdommen nu niet om een stuk van die woestijn opnieuw vruchtbaar te maken en er te gaan wonen. Henri
|
Citaat:
Daar heb je veel water voor nodig. Veeeel mensen vergeten dat water in die regio een cruciale rol speelt.... De Negev ligt wijd open ![]() Vanaf Elat, aan de golf van Akaba tot aan de Dode Zee. Maar ze pikken liever de "Westbank" in ![]() (met de Jordaan) |
|
|||
|
ik had zo en beetje het idee dat israel nu net deze aanval uitvoerde, omdat america volop verkiezingen hield en dus weinig commentaar zou geven... ze hebben "belangerijkere" zaken voorhanden, dan een mortieraanvalletje veroordelen van hun collega's...
klein ander puntje, ...ik hou nu al enkele maanden cnn web int oog, het valt me op dat er nergens ergens positief nieuws tevoorschijn komt, enkele nieuws in de trend van "war on terror" |
|
|||||
|
Citaat:
![]() Vanaf het moment er body bags aan te pas komen is het gedaan met hun "overtuigingen". Ik bedoel dat het tij nu wel zal keren (in Irak). Hoe was het in Vietnam destijds. En daar hebben ze ook een puinhoop achter gelaten. De opinie van het Amerikaanse volk verandert. België is een klein land en als hier iemand een scheetje laat dat ruik je dat 's anderdaags al in alle media ![]() In de USA is dat heel anders: groot land en geen communicatie zoals wij die hier kennen. Het dringt langzamer door tot de gewone mens... Body bags zijn zeer duidelijk...en direct. Gezien de grote werkloosheid is er dus ook niet zoveel werk. Grote bedrijven wijken ook daar uit naar bijv. China. Veel jong mensen uit arme gezinnen, lees dit goed, uit arme gezinnen kiezen voor een job "met toekomst" in het Amerikaans leger. En die stuurt Bush naar bijv. Irak. Dus de sukkelaar knapt het vuile werk op (en sneuvelt). Naargelang het aantal doden stijgt verandert ook de opinie. De kosten swingen ook de pan uit. Het dringt ook langzaam door dat er in Irak niks verandert... (of te langzaam?) Was het dan beter met Sadam? Bijlange niet. War on terror? Neen, neen, war for oil. (in Irak toch) |
|
||||
|
@erikba
Woordblindheid ? anders wel leuke topics als zijn: wedstrijdje, Hoe CCD NIET kuisen, morse ?!? Lachen met politiek Hoog tijd voor een (aangebrande)...MOPPENTHREAD! en alle andere forumonderdelen ....