Ga terug   Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Archief (gesloten) > Chit Chat - Archief

Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007)

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 12:01
DIEKES DIEKES is offline

Exclamation Wie gaat nog naar Batibouw 2007?

Hallo,
Ben verleden week naar batibouw geweest maar had de grote tegenvaller dat mijn sony717 op de grond werd gesmakt door een al te overijverige moeder met kinderen op de arm. Het was een echt ongelukje maar ik zit ondertussen wel met een kapotte lens en kan dus geen scherpe pics meer maken!

Mocht er nog iemand gaan dees weekend, kan er aub een foto worden genomen in (paleis 11 denk ik) de keukenafdeling bij de Firma St André?
Ge kunt er bijna niet naast kijken, tussen alle modern keukengeweld staat een stand met prachtige tijdloze keuken in lichte eik (allemaal horizontale lange panelen) en blauwe steen werkblad en -muurpanelen. De keuken staat gemonteerd op de hoek (wand met 3 toestellen op één lijn, verlaagde bak aan plafond met dampkap en combinatie van 2 l-vormige opstellingen/eilanden)
Als je daar passeert en je ziet de kans om een paar knappe foto's te nemen, graag een seintje aub.

Ik moet werken dees weekend en de beurs loopt maar tot zondag dus kan ik er niet meer geraken.
Mijn eeuwige dankbaarheid (en die van ons madam) zal u tegemoed komen!
Thx!
  #2 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 14:22
hvr_oosterzele is lid van de Belgiumdigital VZW hvr_oosterzele's schermafbeelding
hvr_oosterzele hvr_oosterzele is offline
Senior Member

Standaard Re: Wie gaat nog naar Batibouw 2007?

Is fotografie op Batibouw niet verboden?

Dubbelposts op BD ook trouwens

Trouwens, ze hebben een website : http://www.standre.eu/

Laatst gewijzigd door hvr_oosterzele; 2 maart 2007 om 14:27
  #3 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 15:03
schtein schtein is offline
Junior Member

Ik weet niet meer bij welke dat het was, maar bij een van die keukenbouwers stonden er overl bordjes dat je de keukens niet mocht fotograferen/filmen.

Alsof het om de grootste geheimen ging.
  #4 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 15:07
hvr_oosterzele is lid van de Belgiumdigital VZW hvr_oosterzele's schermafbeelding
hvr_oosterzele hvr_oosterzele is offline
Senior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schtein Bekijk bericht
Alsof het om de grootste geheimen ging.
Industriële spionage hé. Op de grote professionele beurzen in Duitsland is het ook verboden.
  #5 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 15:54
Dirtyharry71's schermafbeelding
Dirtyharry71 Dirtyharry71 is offline
Senior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
heb er daar toch velen zien 'trekken' zenne
  #6 (permalink)  
Oud 2 maart 2007, 16:05
guRuh's schermafbeelding
guRuh guRuh is offline
Senior Member

Stuur een bericht via MSN naar guRuh

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIEKES Bekijk bericht
Hallo,
Ben verleden week naar batibouw geweest maar had de grote tegenvaller dat mijn sony717 op de grond werd gesmakt door een al te overijverige moeder met kinderen op de arm. Het was een echt ongelukje maar ik zit ondertussen wel met een kapotte lens en kan dus geen scherpe pics meer maken!

Mocht er nog iemand gaan dees weekend, kan er aub een foto worden genomen in (paleis 11 denk ik) de keukenafdeling bij de Firma St André?
Ge kunt er bijna niet naast kijken, tussen alle modern keukengeweld staat een stand met prachtige tijdloze keuken in lichte eik (allemaal horizontale lange panelen) en blauwe steen werkblad en -muurpanelen. De keuken staat gemonteerd op de hoek (wand met 3 toestellen op één lijn, verlaagde bak aan plafond met dampkap en combinatie van 2 l-vormige opstellingen/eilanden)
Als je daar passeert en je ziet de kans om een paar knappe foto's te nemen, graag een seintje aub.

Ik moet werken dees weekend en de beurs loopt maar tot zondag dus kan ik er niet meer geraken.
Mijn eeuwige dankbaarheid (en die van ons madam) zal u tegemoed komen!
Thx!
En dat lees ik nu... Spijtig
  #7 (permalink)  
Oud 6 maart 2007, 00:48
DIEKES DIEKES is offline

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Dubbelposts op BD ook trouwens

Trouwens, ze hebben een website : http://www.standre.eu/
Thx voor de link!
hoe dubbelpost?
  #8 (permalink)  
Oud 6 maart 2007, 07:39
seppuku seppuku is offline
Banned

Ik heb op heel Batibouw welgeteld één stand gezien waar aangeduid stond dat je geen foto's mocht nemen. En raad eens dewelke...

seppuku.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten