Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Question Welke GSM? --> Review site?

Mijn huidige GSM begint bij momenten wat te flippen. Ik ga dus binnenkort moeten uitkijken naar een nieuw toestel peins ik, maar ik zie door het bos de bomen niet meer....

Zijn er geen deftige review sites à la dpreview of stevesdigicams, maar dan voor GSM toestellen??

Tot nu toe altijd een nokia gehad, maar die beginnen mij wat tegen te steken.... het lijkt wel of die dingen een ingebouwde timer ofzo hebben waarbij het toestel na 2 jaar kapot gaat. Dus ik twijfel een beetje om terug voor een nokia te gaan.....

Ben nu dus Sony/Ericsson aan het overwegen, maar heb wat schrik ivm gebruik (ben nokia menu en sms systeem erg gewend..)

Of iemand suggesties voor een degelijk toestel?
    Ik zoek een GSM om in de eerste plaats mee te bellen en de SMS's, polyfoon beltonen & kleurenscherm zijn ook leuk, en wil zeker bluetooth (voor connectie met PC & Bluetooth accesoires zoals oortje voor in de wagen)
    Alle andere zever (camera, fm radio etc) heb ik nergens voor nodig, een gsm dient om te bellen als ik foto's wil dan pak ik mijnen D70 wel

Merci!
    Laatst gewijzigd door Aragorn; 8 september 2004 om 12:35
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Standaard Re: Welke GSM? --> Review site?

Aragorn,
    Om te vergelijken ga je hier toch al een heleboel info vinden betreffende 10-tallen modellen

http://www.gsmplaza.nl/artikel/overzicht.php?cat=1

Jo(han)
    Laatst gewijzigd door Jo; 8 september 2004 om 13:45
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

er is ook nog Samsung hé

heb zelf de C100 (geen mms, geen camera, wel kleurenscherm en polyfone beltonen, geen bluetooth, klein en licht)
    tof toestelleke (1 jaar oud ondertussen)

had daarvoor de Nokia 3310
    na 2 jaar omgeruild omdat batterij versleten was
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Ik heb al een nokia 3310 gehad, en toen(was het het voormalige ericsson er nog)vond ik de menu structuur beter bij nokia. Daar achter een Sonyericsson T68i, een prachtige gsm'ke, heel goede stuctuur.En nu heb ik een Sonyericsson T630. Ik kan hem u alleen maar aanraden. Maar je kan natuurlijk altijd zijn op volger proberen de k700i , daar zijn wel wat snufjes aan zoals fm radio,media-player,mp3-player,movies opnemen,.... . Maar aangezien je dat toch niet nodig hebt zou ik voor de T630 gaan. Wetend dat voorgaande types de opvolgers zijn van de zeer veel bekroonde T610, die bij mijn weten ooit bekroond is tot beste gsm.

de T630 heeft de gebruikelijke spullen aanboord, bluetooth,poly beltonen,....

Maar toen ik overschakelde van mijn nokia>sonyericsson had ik geen problemen. Alles verliep vlot na een week smsjes sturen ben je het gewend.

grtz,

Jo.
    Laatst gewijzigd door Xentro; 8 september 2004 om 14:43 Reden: EEN GROTE SCHRIJFFOUT, die ik niet kon laten staan :-)
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Zowel m'n vrouw als ikzelf hebben zowel al Nokia- als Sony Ericsson-toestelletjes gehad. Ben het meest tevreden over Sony Ericsson. Toch voor zolang alles werkt. Ik denk dat elk toestel na 2 jaar het wel laat afweten, behalve de echt oude, grote, bakbeesten...
    Fuji FinePix S100fs

Ik heb mijn oog laten vallen op de Z600, welke eigenlijk de 'opvolger' is van de T630 & T610 (zelfde functionaliteiten, enkele model anders, en zowel kwaliteit geluid, ontvangst en scherm verbeterd, voor wat ik heb kunnen ontdekken...)

staat momenteel in aanbieding bij mediamarkt, en die maken ook reclame dat ze tot 100€ geven voor je oude toestel.

Morgen toch is gaan informeren wat m'n huidig belding nog zou kunnen opbrengen....

Iemand dat de Z600 heeft toevallig? Nuja, is eigenlijk een verbeterde T610/630 en vermits dat al serieuze successen waren....
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

Ik wil mij niet in discussie storten maar, de Z600 nog nooit gelezen dat deze de opvolger is van de T630, alleen maar de K700i, kijk maar op Sonyericsson het rijtje begint met de T68i en gaatverder en de Z600 zit voor de T630
    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?...=pg1_1&zone=pp? En mijn vriendin heeft een dat ding is gigantisch dik, "bijna" het dubbele van de T630. (zijn bijnaam is ook wel de corpulente klepper)
    Ik heb toen moeten beslissen voor tussen een T630 en Z600, waar de mannen van mediamarkt mij met grote overtuiging de T630 aanrade.

grtz.
    Laatst gewijzigd door Xentro; 8 september 2004 om 14:56
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Allé ja opvolger... het is in elk geval het nieuwste toestel met dezelfde features als de 2 andere.... daarom niet de opvolger maar toch de nieuwste telg in de generatie in die categorie.... ik haal m'n info ook maar uit wat ik op bepaalde reviews heb gelezen)

Dat hij dikker is, nuja dat wist ik al.. is voor mij niet direct een probleem.. is niet echt veel dikker dan m'n huidige toestel, en het feit dat het nen openklapper is vin ik wel goe, dan zijn het scherm en de toetsen toch wel beter beschermd!

Mijne reply hebde al ergens anders gekrege maar voor de rest van de mense misch nog wel interesting

Ik heb de T630 voor mij liggen, en ik ben daar supertevreden van. In bijna alle opzichten de beste GSM die ik al heb gehad (gsm gebruiker sinds 96), enige puntje is robuustheid, waar nix mijn Siemens M35i bij verslaagt (maar die zijn batterij was dan weer ) Ik doe hier bij vrij intensief gebruik toch een 4-5 dagen mee, soms wat langer, en het is een van de beste schermpjes dat ik al gezien heb (is het enige verschil tussen de T610 en de T630 dacht ik, en het is zeker de meerprijs waard imho).

Qua camera is het verschrikkelijk, kzal u er maar al meteen voor waarschuwen, totaal onbruikbaar, superslechte kwaliteit. Er is ook een "XXL" formaat voor fotokes te trekke, zogezegd speciaal voor naar PC te sture, mr het enige wa da doet is uw fotoke op 200x160 ofzo (dno wa het just is) naar 480x640 resizen, wa dus plaats verkwist op de gsm, lang duurt om op te slagen - en volkomen nutteloos is. Als ge da dan toch wilt gebruiken en groter wilt hebben, resize het dan op PC, maar verwacht geen superfoto's Maar daar hebde zoals gezegd den D70 voor
    Sleep is a poor substitute for coffee

hallo ,ik heb zojuist voor de vrouw en ik 2 siemens sx1 gekocht
    kan werkelijk alles + een gps systeem staat er ook op (route 66 mobile )
    gewoonweg schitterend

Het is uiteindelijk de Z600 geworden. Nog iemand gevonden die dit toestel reeds had, zodat ik het eens kon uitproberen... vanmiddag gekocht, dus thanks allemaal voor de feedback!

zou toch eens ne keer kijken bij motorola, de zakenman kiest nog altijd motorola om zijn bouwkwaliteit en gesprek en ontvangst kwaliteit.

Ben al jaar en dag ne motorola gebruiker.Eerst ne startac 130 en toen en nu ne V70,klein, heel sexy, en degelijk gebouwd, dit zijn echte rechtoe rechtaan gsm's.
    Om het verhaal compleet te maken, heb me begin dit jaar laten overtuigen om ne t610 van sony-ericcsons te kopen, moet eerlijk zijn, kwa snufjes en software het beste op de markt, maar den ontvangst van dat ding, dit is duidelijk minder dan een motorola, ben het zelfs met andere personen met zelfde toestel gaan proberen... altijd zelfde resultaat..., heb da ding maar verkocht toen. en bel nu terug tevreden met mijne v70. en waarschijnlijk binnenkort met ne V80

groeten.
    Bijna niks meer....

Ik gebruik beide merken: Nokia "professioneel" en Sony Ericsson "privé". Ik vind de menusturing van "SonyEricsson" een verademing tov "Nokia". Voor mij is de menusturing van Nokia een ramp!
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Walt
    Ik gebruik beide merken: Nokia "professioneel" en Sony Ericsson "privé". Ik vind de menusturing van "SonyEricsson" een verademing tov "Nokia". Voor mij is de menusturing van Nokia een ramp!
    gebruik je een gsm met kleurenscherm (Nokia en Sonye.)
    Als ik mag vragen welke?

en welke heeft het beste scherm?

Groetjes,

jonas

@ Xentro

Ik gebruik de GSM's uitsluitend om te telefoneren
    De Nokia -van de baas-is een 3110 dacht ik, de Ericsson een T100.
    Dus helemaal geen kleurtoestanden
    -

Ga eens rondneuzen bij:
    www.kieskeurig.be
    Daar kan je de beoordeling van de gebruikers nalezen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
    gebruik je een gsm met kleurenscherm (Nokia en Sonye.)
    Als ik mag vragen welke?

en welke heeft het beste scherm?

Groetjes,

jonas
    Ik heb genoeg SE's en Nokia's naast elkaar gezien, en qua schermen wint SE duidelijk (toch als je de laatste generatie neemt) De enige GSM die ik al ben tegengekomen met een beter kleurenscherm dan mijn T630 is de Z700 - ook van SE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoFFiE
    Ik heb genoeg SE's en Nokia's naast elkaar gezien, en qua schermen wint SE duidelijk (toch als je de laatste generatie neemt) De enige GSM die ik al ben tegengekomen met een beter kleurenscherm dan mijn T630 is de Z700 - ook van SE
    tof om weten ! ik kan moeilijk vergelijken, wij hebben alleen een SE's in de familie,en vrienden ook dus.

thanks. Jo

Ik moet er wel bijzeggen, het schermpje van mijn T68i was een PAK slechter dan die van mijn T630, en een T610 is van dezelfde kwaliteit... Kken echter genoeg vrienden die een nieuwe Nokia gekocht hebben, en die hebben een beetje beter scherm dan die T68i, maar tegenover mijn huidige gsm vallen die echt in het niets...

qua besturing en grote vond ik de t68i wel handig, heb dat toestelletje laatst nog eens tegen mijn t630 gehouden, dat is echt een wereld van verschil. en van ontwerp vond ik dat de t68i ook wel hoog scoorde. ik vind het nog altijd een mooi toestelleke. ik heb nog spijt dat ik hem verloren heb, en eigenlijk. tja spijt ook weer niet als je de beeldschermen vergelijkt. Overlaatst mijn klik on camera nog verkocht, die mensen waren dol blij. Maar die klik on's nemen dus wel beter foto's dan de ingebouwde. ik heb hier nog eentje liggen, afgedrukt op 10*15 formaat, echt een wonder dat je met het blote oog bijna geen blokjes ziet.

Was de t68i ook niet een van de eerste kleuren gsm'en ?

grtz

Soortgelijke discussies

1. Welke prijs en site?
    Door Little in forum Chit Chat
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14 augustus 2004, 23:26
  2. Reacties: 10
    Laatste bericht: 16 maart 2004, 17:17
  3. Carkit of Wireless Headset -> GSM
    Door peter in forum Chit Chat
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 15 december 2003, 10:51
  4. Canon D300 -> welke lens voor grote zoom?
    Door lapino in forum Camera's
    Laatste bericht: 22 september 2003, 17:08
  5. Online kopen, Welke SITE nemen?
    Door scooby in forum Camera's
    Laatste bericht: 8 juni 2003, 23:53

Regels voor berichten