| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| | Discussietools | Weergave |
| |||
|
Voor mijn werk ben ik op zoek naar de leverancier die ons op de goedkoopste manier aan 1200 cd-roms kan helpen, met doosjes, cd-labels en inlegvellen. Online, of een 'echte' winkel (dan wel liefst in gent, antwerpen of brussel) Bedankt alvast! Maarten. |
| |||
|
Daar ben ik uiteraard al mee bezig. Maar als ik de zowiezo al goedkopere winkels aanschrijf, wordt dat vergelijkend onderzoek nog beter natuurlijk.
|
| ||||
|
Damned, antwerpen diamant buurt, een klein winkelke, je ziet het bijna niet, en volgeladen met cd's, verkoopt ook via het web.... En nu kan ik natuurlijk niet meer op de naam komen
__________________ To make your dreams come true, wake up |
| |||||
|
Hallo, Probeer www.zwab.net Rechtstreekse levering uit Luxemburg of te Antwerpen -afhaling (maar zijn dan duurder). Succes Leo
__________________ Fujifilm/Nikon/Metz-lampje LiDnr BD0575BE |
| ||||
| Citaat:
Yeps, dat was degene waar ik het op had
__________________ To make your dreams come true, wake up |
| ||||
| www.opus.nl goedkoper zul je ze niet vinden Deze firma is Duits en levert ook vanuit Duitsland. 16% btw. Altijd de allerscherpste prijzen.
__________________ Van alles... |
| ||||
|
Op http://www.cdrvierge.com/ Site is in het frans, maar hun adres is: CDRvierge.com Von Humboldstrasse 3-5 52538 Selfkant (Allemagne)
__________________ Sony Alpha100 + flits HS5600 + Sony 18-70 + sigma 24-70 EX + sigma 70-300 apo + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V |
| |||
| |
| |||
|
Wow, bedankt voor de hulp allemaal! |
| |||||
|
Kostprijs van CD's = prijs van media + kost van het verloren gaan van data of moeten opsturen van nieuwe CDs inclusief verloren tijd, slechte perceptie van klanten,... Ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist dat je met een boog van 1 kilometer rond goedkope CDr's en CDrw's moet lopen? |
| ||||
| Citaat:
Heb er via zwab.net toch erg goedkope gekocht net zoals via nierle.de en geen enkele gaf problemen. Veel van die goedkope dvd's of cd's worden trouuwens in dezelfde fabriek gemaakt als hun duurdere broertjes.
__________________ Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore Bezoek mijn foto's online |
| ||||
|
Voor offertes binnen de bedrijfswereld, kijk eens naar www.bobex.be Kan je één offerte uitsturen naar een ganse reeks van concurrerende bedrijven en gewoon de offertes afwachten ... Sven |
| |||||
| Citaat:
Er zit wel een serieus prijsverschil op van winkel tot winkel. En Makro is zekers niet goedkoop op dat gebied.
__________________ Canon EOS Digital BD0479BE |
| |||
|
Zoek ook eens met google op Cd rot. Je zult versteld staan en schrik hebben om je dierbare foto's op een cd te branden. Hier eentje van de vele zoekresultaten http://www.diskidee.nl/opinie/index.htms/5094
__________________ Groetjes Valere |
| |||||
| Citaat:
|
| |||||
| Citaat:
Daarom dat je best meer dan één BU neemt van belangrijke data en liefst op verschillende opslagmedia. Zelf heb ik heel goede ervaring met Platinum van bij CDR-winkel.
__________________ Canon EOS Digital BD0479BE |
| |||
| Dat hebben we te danken aan auvibel (www.auvibel.be) Al de gekende (lees goedkope) online winkels van buiten de landsgrenzen leveren niet meer naar België. Tenzij je een bedrijf hebt en niet de eindgebruiker bent. Er komt door Auvibel meer taks op een schijfje dan de kostprijs zelf. Op de site van bvb cdrwinkel.com is te lezen dat de rechtbank in kortgeding hen nog verboden had cd en dvd media te verzenden naar België zonder die bijdrage te betalen. Iets waartegen ze naar eigen zeggen "uiteraard" in beroep zijn gegaan. Ter info: 100 platinium dvd's kosten bij cdrwinkel.com net geen 29 euro mét auvibel kost dezelfde spindel: ga eerst zitten :-) 88 euro! In plaats van een koffer vol sterke drank, zal de douane nu moeten zoeken naar koffers vol met cdkes - met zo'n winstmarges zal de zwarte handel niet lang op zich laten wachten. Deze taks zal dan ook weer bedacht zijn door den intelligentsten uit de wetstraat. Jongens toch. Laatst gewijzigd door Oliver; 24 oktober 2006 om 17:24 |
| |||
| Citaat:
Daarom kopen we nu in Duitsland en Nederland... Domme domme Belgische regering.. En dan maar klagen dat onze economie slecht loopt. Ze jagen de consumenten naar 't buitenland... domme domme regering. Ik koop bijna niets meer in België.( Nu ook m'n blik, drank, voeding en CD, DVD's in Duitsland) Spijtig voor onze eigen handelaars maar ze moeten de schuld maar bij onze domme domme regering leggen. O ja, zei ik al dat ik onze regering echt dom vind? Ze denken hiermee wat van hun foute berekeningen in de begroting recht te trekken maar ze gaan een groter gat maken dat 't niet meer mooi is om te zien. Hopelijk komen de verkiezingen binnen een half jaar niet te laat... Domme domme regering, zei ik dat al? |
| ||||
| Citaat:
als cdrwinkel.nl? deze laatste leverd niet meer aan Belgische klanten, van discriminatie gesproken ./steven |
| |||
| Citaat:
Bij hun laagste prijs komt er sowieso een Auvibel-taks bij van 0,12 euro per CD-r en 0,59 euro per DVD. seppuku. |
| ||||
|
Ja de zwab is inderdaad een zeer goedkope winkel al is er enkele winkes naas zijn zaak een pc zaak die platinum verkoopt 100 st aan 21 euro zo af te halen maar de zwab heeft veel meer keuze www.zwab.net
__________________ Kijk da is allemaal gemaakt met nen Fujifilm FinePix S100fs en Metz 34 bct 2 en Metz 45ct-1 Groetjes,John |
| ||||
|
__________________ Nikon D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro| Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| SB-800 Sandisk Ultra II 512MB | Compactdrive PD70X 60GB| Manfrotto 479B | Tamrac Velocity 9 | CP5700 Albums: hotshots.be |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
![]() |