|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Chit Chat - Archief Oude berichten uit het vroegere 'chit-chat' forum (tot 9 maart 2007) |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Even een verhaaltje....
Een collega van mij kan niet zo bijster goed met de computer overweg. Hij wil alles wel leren maar dat vraagt natuurlijk tijd. Op een mooie dag hangt hij aan de telefoon , met weer een vraag over z'n PC. Op een gegeven moment zeg ik dat hij maar een Printsceen, schermafdruk, moet maken en dit dan morgen meebrengen naar 't werk. ik hoor hem zuchten... Ik vraag: "Wat scheelt er?" "Tja, dat is zoveel werk zo'n schermafdruk maken...." Ik snapte hem niet.... tot ik deze foto zag. Dat was zijn printscreen. ![]() tja, zo kan je natuurlijk ook een Printscreen doen. Je legt je monitor op je scanner en neemt een afdruk van je scherm
|
|
|||
|
Daar heb ik nou mijn hand scannertje voor bewaart! Gaat veel makkelijker
|
|
|||
|
Dat is nu net waarom ik mijn digicam heb gekocht ;-)
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Een Duits verhaaltje van een ........... | Phille | Showcase - Archief | 11 | 19 maart 2004 18:49 |
| Een klein verhaaltje... ** UPDATE** | Eusie | Showcase - Archief | 18 | 28 oktober 2003 17:13 |
| straatfotografie; mijn verhaal(tje) | Menno | Algemeen | 1 | 20 februari 2003 16:50 |
| Nog een verhaaltje... | christian | Showcase - Archief | 21 | 17 augustus 2002 18:21 |
| Is er een verhaaltje? | jakke | Showcase - Archief | 7 | 27 april 2002 17:38 |
![]() |