Begin deze week m'n stuk (Aldi) Medion 17 inch TFT -scherm binnen gedaan ter reparatie... krijg ik nu in de plaats omdat het onherstelbaar blijkt een 17 inch Hyundai TFT -scherm...![]()
Iemand een idee of dat een kwaliteitsverbetering of -verslechtering inhoudt ????
Hallo,
Heb uw tread verplaatst naar chit chat, omdat daar de meeste TFT-treads trouwens ook staan
mvg Sven Michiels (moderator)
Ok, thanks !
Wat is er precies stuk gegaan?Oorspronkelijk geplaatst door El Marco
Eigenlijk weet ik dat zelf niet eens,
opeens, compleet out of the blue, kwam er een testbeeld op dat om de paar seconden veranderde... computer eraan of nie, maakte allemaal niet meer uit, alleen nog maar die testbeeldenserie....
Bij de hersteldienst gingen ze er naar kijken, en werd me al twee dagen later zonder meer commentaar gewoon een nieuw scherm toegestuurd, ditmaal van hyundai dus.... vandaar m'n vraag
hallo , ik heb hier een hyundai tft scherm nl. image quest q17Oorspronkelijk geplaatst door El Marco
nu kan ik niet echt vergelijken omdat dit mijn eerste en enigste tft scherm dat ik gebruik.
ik kan u wel zeggen dat ik er wel tevreden over benen dat ik het nu al bijna 2 jaar heb zonder problemen .
groetjes yves
Kan je dat scherm kalibreren?Oorspronkelijk geplaatst door deschutter
eigenlijk interesseert het me ook wel of het scherm te calibreren valt, zoja, hoe ?
dus Yves, mocht je nog es online komen...
Met de Eye-One gaat het niet....Oorspronkelijk geplaatst door El Marco
Heb ik dus al geprobeerd.... > die Medion.