Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: @Sven en @fred...

Standaard @Sven en @fred...

@Sven : over welke onbeleefdheden heeft u het?? over de manier waarop hier gerepliceerd wordt door mij, of over de onbeleefde, niet passende manier om op een topic te reageren?? Ik ben niet begonnen over "sleutels in een gat"..ik heb alleen met dezelfde beeldspraak gereageerd..

@Fred : 20 minuten nadat iemand laten merken heeft dat hij er niet langer mee opgezet is dat er om iets dat met hem te maken heeft de spot gedreven wordt, en jij, ruziestoker die je bent, vindt het nodig daar weer een laag bij de grondse opmerking over te maken....

En dan verwijt je mij het opstappen van verschillende forumleden...man man man...Als er hier dan weer een discussie oplaait dan ben JIJ diegene die dit keer aan de basis ligt, en niemand anders !

Als het op die andere pc-fora beter is dan ga je daar maar naartoe...
    Jouw repliek op een ernstige vraag om niet langer met hem te lachen, past ook niet bepaald in de spirit van dit forum..en inderdaad : ik verkondig mijn mening op mijn manier en als je daar een probleem mee hebt, wel dan is dat pech voor jou !

Ik reageer hier niet verder op, jouw soort interesseert me niet langer...

Stef

Standaard

@Sven : over welke onbeleefdheden heeft u het?? over de manier waarop hier gerepliceerd wordt door mij, of over de onbeleefde, niet passende manier om op een topic te reageren?? Ik ben niet begonnen over "sleutels in een gat"..ik heb alleen met dezelfde beeldspraak gereageerd..
    dit gaat over deze onbeleefdheid
    Tja,

jij zal nog zoveel fotos mogen maken als je wil, je zal het niveau van de meesten hier ook nooit halen...
    en dit
    geen twijfel mogelijk dit is een opgezet vogeltje met een sleutel in zijn gat om op te winden.
    was slechts een grapje om er op te wijzen dat dit hier een forum is, en niet iets waar een mens zijn leven van afhangt.

trouwens deze
    Mmmmm, er is waarschijnlijk lijm op de takjes gesmeerd ???
    opmerking was niet van mij , was die dan wel serieus??

@Fred : 20 minuten nadat iemand laten merken heeft dat hij er niet langer mee opgezet is dat er om iets dat met hem te maken heeft de spot gedreven wordt, en jij, ruziestoker die je bent, vindt het nodig daar weer een laag bij de grondse opmerking over te maken....
    daarop antwoord ik, onzin ik heb hier nog nooit ruzie of discussie gevoerd met iemand, juist een grapje word hier door twee personen verkeerd opgenomen, en dan ben ik de ruziemaker.
    en dan nog deze (opnieuw) opmerking
    jij zal nog zoveel fotos mogen maken als je wil, je zal het niveau van de meesten hier ook nooit halen...
    vond ik nog veel lager, terwijl mijn opmerking (nogmaals) een grap was.

En dan verwijt je mij het opstappen van verschillende forumleden...man man man...Als er hier dan weer een discussie oplaait dan ben JIJ diegene die dit keer aan de basis ligt, en niemand anders !
    hier mijn letterlijk antwoord
    tja, ik begin te begrijpen waarom er mensen wegggingen en wat er bedoelt werd in dit topic met mensen die het boeltje een beetje verpesten.
    Man ben jij een kind., iemand maakt een grapje en hij moet het al direct ontgelden,
    als er nu iemand zin heeft om een grapje te maken, wel dan doet hij dat dan maar, als er dan direct door bepaalde personen hard gereageerd word, de persoon daarbij nog eens uitgescholden word is dat een reden voor sommige mensen om te vertrekken

punt is zoals Slipstream zegt : moeit u met uw eigen zaken !

Stef
    dit zei je dan ook maar terwijl slipstream zei
    Fredericom je moet je niet opwinden maar je weet eigenlijk niet echt waar dit over gaat. Je hebt gelijk dat dit grapje moet kunnen maar je kent de geschiedenis niet want je was toen nog geen member. Er is een tijd geleden een hele hetze geweest op dit forum waar veel meer achter zat dan ik weet maar de druppel die de emmer deed overlopen ging onder andere over een roodborstje. Ik weet niet wie in die hele hetze gelijk had en eerlijk gezegd het kan me niet schelen want zoals je zegt dit is niet iets waar je leven van afhangt. Maar dit onderwerp ligt wel heel gevoelig. Er zijn ook mensen vertrokken toen op dit forum en of dat nu moest of niet, of het nu het beste was of niet dat weet ik niet maar een verlies voor het forum is het altijd als mensen vertrekken of als er vijandigheid op het forum is
    hij zegt dat een grapje moet kunnen en niet dat ik mij niet moet moeien, en van dat moeien jij begrijpt de bedoeling niet van een forum denk ik, als je iets voorlegt op een forum is het nu eenmaal de bedoeling dat men zich moeit en aangezien dit forum op het net staat en toegankelijk is voor iedereen mag iedereen zich moeien, punt uit.

Als het op die andere pc-fora beter is dan ga je daar maar naartoe...
    Jouw repliek op een ernstige vraag om niet langer met hem te lachen, past ook niet bepaald in de spirit van dit forum..en inderdaad : ik verkondig mijn mening op mijn manier en als je daar een probleem mee hebt, wel dan is dat pech voor jou !
    tja, ik zei dat ik nog meedeed op forums en zelfs na meningsverschillen of grapjes dit no niet meegemaakt had, maar troost u ik blijf hier komen.

Ik reageer hier niet verder op, jouw soort interesseert me niet langer...
    tja, ik ben zo niet (niet kinderachtig) als jij nu een foto plaatst die ik goed vind zal ik er nog altijd op reageren (goede commentaar) en omgekeerd, ik reageer op de foto of bericht niet op de persoon, daarom is het hier ook een forum over fotografie en niet over ditjes en datjes
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Standaard

Stef,

het ging wel degelijk over de uitspraak:
    "jij zal nog zoveel fotos mogen maken als je wil, je zal het niveau van de meesten hier ook nooit halen..."

Da's zeker niet correct te noemen! Enfin, discussie gesloten, maar ik zou toch graag hebben dat je je woordenschat een beetje aanpast om niet nodeloos andere personen te kwetsen / voor het hoofd te stoten. Dat is 'geen manier' om te reageren, hou discussies volwassen en baseer ze op argumenten, niet door op de man i.p.v. op de bal te spelen.

Deze topic wordt gelocked en ik zou het appreciëren als niemand een nieuwe topic opent over dit onderwerp. 't Gaat hier niet over een wereldschokkende gebeurtenis, dus we hoeven er geen halve dag werk aan te besteden

Sven

Soortgelijke discussies

1. @Sven: Datum van de "orginal post"
    Door Z900 in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 september 2002, 12:00

Regels voor berichten