Bij deze wil ik jullie eventjes waarschuwen voor de storm die ze voorspellen voor deze namiddag/avond.
Zojuist Frank Deboosere gehoord en die geeft volgende voorspelling:
In het binnenland tot 100 km/uur en aan de kust tot 110 km/uur, wat heel uitzonderlijk is voor de tijd van het jaar.
Hij waarschuwt fietsers, wandelaars, watersporters....
Neem dus jullie voorzorgen! (maak dat de lens goed vastzit hé, als je toch de storm wil trotseren om enkele plaatjes te schieten!
Grtz,F@bke-------------------------------------------Wie recht door zee wilt, mag niet bang zijn voor natte voeten.
No storm in Brussel te zien ...Originally posted by F@bke
Bij deze wil ik jullie eventjes waarschuwen voor de storm die ze voorspellen voor deze namiddag/avond.
Zojuist Frank Deboosere gehoord en die geeft volgende voorspelling:
In het binnenland tot 100 km/uur en aan de kust tot 110 km/uur, wat heel uitzonderlijk is voor de tijd van het jaar.
Hij waarschuwt fietsers, wandelaars, watersporters....
Neem dus jullie voorzorgen! (maak dat de lens goed vastzit hé, als je toch de storm wil trotseren om enkele plaatjes te schieten!
Grtz,F@bke-------------------------------------------Wie recht door zee wilt, mag niet bang zijn voor natte voeten.
[Nikon D70]
[Yves en Liesbeths blog Resort]
Wat niet is, kan nog komen......................
Misschien is dit het spreekwoordelijke 'stilte voor de storm'?
Grtz,Fabke
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Het heeft hier 2 minuten geregend... 2 donderslagjes ... er was wind maar niet echt zo erg ... en nu op dit moment is er zon en blauwe lucht![]()
[Nikon D70]
[Yves en Liesbeths blog Resort]
Hier is het anders HEEL hard aan het waaien. Regen hebben we ook nog niet gehad.
Hier regen en zon - niet koud maar je waait zowat uit je broek....m'n tuinmeubilair ligt inmiddels overal en de hond wil niet naar buiten
***Canon 300D * kitlens * ...
hier is de pleuris al een tijdje uitgebroken, maar met vlagen: op het moment dat ik dacht: nu zal het wel voorbij zijn, begint de herrie opnieuw![]()
![]()
T is hier nu ook heftig. Ik had mijn hond al op tijd uitgelaten. Ik woon aan het water en lijkt me niet zo lekker om daar met hond en al in te waaienOriginally posted by Annetje
Hier regen en zon - niet koud maar je waait zowat uit je broek....m'n tuinmeubilair ligt inmiddels overal en de hond wil niet naar buiten
![]()
'k zat daarstraks aan de kanten van st-niklaas rond 13u, mijn zenuwen zeg zo regenen.... niet te doen.....
To make your dreams come true, wake up
.orry ma.r a.le lett.rs blza.en va. .ijn sche.m
In de tuin is het hier een slagveld, een nest jonge duifjes lag al op de grond en er zat niet veel beweging in.
Waar is dat, 'hier'?
In A'pen serieuze windvlagen, maar (momenteel nog) geen regen...
Hier in Almere komt het inmiddels ook met bakken uit de hemel vallen ....Stevig briesje ook , kortom compleet herfst in Juni![]()
Canon Eos 60D , Canon 18-135 IS , Canon 70-300 IS USM , Canon 60 MM Macro 2.8
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/
Het waait hier flink aan de NL kust, met stevige buien. Helaas nog geen onweer. Ook jammer is dat het hier al bewolkt was voordat de storm zich aandiende. Hierdoor heb je geen zicht op de mooie onweerswolken. En die mag ik nu weer heel graag zien.![]()
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Wel het is hier toch al goed aan het stormen in Gent... in het naar huis rijden 2 ongelukken gezien, het eerste was een dikke passat in het gat van iemand met een 'L' gereden en het andere was heel bizar, een auto op z'n dak in het midden van baan, geen andere aangereden auto te zien en twas nog maar net... een opel astra weegt nu toch zo weinig nie dat ze omverwaaien hé... of wel?
wim
Ook veel wind gevoeld vanavond, en af toe een buike...
Geen accidenten gezien.
Of, misschien toch wel, ik heb ergens een Astra zien voorbijzweven op 30 meter hoogte.... misschien is die van Lembeke naar Gent gevlogen![]()
Hopelijk wordt het vanacht wat rustiger, dat we tenminste deftig kunnen slapen.
Hallo,
Net de resten van een halve weggewaaide pereboom opgeruimd.
Dus ook redelijk stormpje hier in Hasselt ...
Jaja
Daar had ik maar even mee gewacht, voor het zelfde geld lig je even later zelf onder de appelboom !!!Originally posted by jaja
Hallo,
Jaja
Hallo marjo,
Bedankt voor je bezorgdheidmaar ik heb de Bigma als steun voor de rest van de boom gebruikt. Geen risico's dus ...
Jaja
Originally posted by marjo
Daar had ik maar even mee gewacht, voor het zelfde geld lig je even later zelf onder de appelboom !!!Originally posted by jaja
Hallo,
Jaja