Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: spanplafond

Standaard spanplafond

Iemand negatieve ervaringen mee.... of een reactie, van : doe dat niet !!!! want .... ?

mvg
    Joris

Standaard

Misschien een stomme opmerking, maar wat als die plafond zich ONTspant...

Standaard

Vrienden van me hebben dit als afwerking laten plaatsen om een door vocht beschadigd plafond te verbergen, na eerst de oorzaak te hebben aangepakt natuurlijk.

Ze zijn razend enthousiast, ik was ook verbaasd van het resultaat. Na een tijdje even afwassen en het is weer nieuw, je hoeft niet te verven,...

Je kan er ook gewoon gaten in maken om spots te monteren enz.

Schitterend, zij hebben een gewaagd kleurtje genomen en het effect is des te meer indrukwekken.

Standaard

Originally posted by teddy-bear
    Misschien een stomme opmerking, maar wat als die plafond zich ONTspant...

Niet veel gevaar in dacht ik. Het principe is, vynil wordt opgewarmt en in opgewarmde toestand aan de muur gemonteerd. Dus van zodra het vynil afkoelt, blijft dit constant samentrekken. Alle, dat is hoe ik het begrepen heb.

Het lijkt me gewoon makelijk om te laten plaatsen, weinig onderhoud en spots in plafond verwerkt zonder veel moeite..... 't ziet er allemaal te schoon uit om waar te zijn daarom de vraag.
    To make your dreams come true, wake up

Standaard

Heb deze ook sind's enkele jaren,kost wat (wat niet?)maar ben zeer tevreden over ,zo egaal als iets.Nooit meer verven ,betere akoestiek (ben ook muziek liefhebber)

Standaard

ik heb spanplafond in mijn keuken ,mijn badkamer ,en mijn living en vroeger in ons restaurant .
    hetgene in de keuken bij mij is door een bricoleur geplaatst geweest ,namelijk decocenter Roose uit oostkamp ,
    ik heb helemaal geen schrik om zijn naam te vernoemen ,het zal je veel geld uitsparen .
    Je moet iemand nemen die dit dagdagelijks doet
    een aanrader is kurt lamon uit izegem (west vlaanderen)
    tel : o51/317270 ,ik ben er super tevreden van en qua prijs zeer goed .
    ik woon aan een drukke straat met nogal zware camions die passeren ,had ik nu een plafond in gyprox ,amaai
    en bijvoorbeeld in ons restaurant vroeger stonden de wc,s op het eerste verdiep en was er op zekere dag een lek .
    het water zakte naar beneden op het spanplafond en vormde daar een zak .
    we hebben gewoon een spot uitgehaald en het water via de spotingang naar buiten laten gieten ,een 1/2 uur later zag je niets meer en spande het plafond zichzelf

het is echt een aanrader

Standaard

hier ook eentje in de badkamer, nog geenenkel probleem mee gehad en ik vermoed dat het er nu een 5 jaar hangt, spanning is nog steedsdezelfde als in het begin, laat meer installeren, is echt goed gerief
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Standaard

Da's allemaal mooi. Klinkt goe... Maar wat kost zo'n spanplafond? alé ongeveer?

Standaard

Originally posted by mic
    Da's allemaal mooi. Klinkt goe... Maar wat kost zo'n spanplafond? alé ongeveer?
    3* de prijs van een giproc plafond op dezelfde oppervlakte, is dus ietske duurder... Maar buiten dat je aan het plafond zelf niets kunt aanhangen, verder heb ik tot nu toe nog geen nadelen gehoord.. ben wel nog prijzen aan het vergelijken.
    To make your dreams come true, wake up

Standaard

is idd iets mooier maar qua uitzich heel gaaf, 't is echt iets mooi.
    Grootste voordeel is voor in vochtige ruimtes, voch kan niet meer in het plafond trekken, geen vochtplekken of wat dan ook, ook heel gemakkelijk afwasbaar.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Regels voor berichten