Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: RTT Oostduinkerke

Standaard RTT Oostduinkerke

Hoi, graag zou ik zondag de RTT gaan fotograferen te Oostduinkerke. Graag had ik geweten of dit gebouw er überhaupt nog staat en of het toegankelijk is (op eigen risico wel teverstaan).

Dan mijn tweede vraag: hoe is dit het beste te bereiken met het openbaar vervoer? Welke tramhalte neem ik het beste?

Dank bij voorbaat

ps: indien iemand wil meegaan dit weekend op urban exploration, kan me altijd een pm sturen of een e-mail.

greetz
    stevenvh

Standaard Re: RTT Oostduinkerke

Ik ben er zondag nog geweest, als je gewoon wilt gaan om urban foto's te nemen lijkt het me echt wel de moeite niet meer, het dak is eraf gehaald, waardoor alles onder water staat en verrot. De rest is gewoon kapotgeslagen.

Voor fotoshoots is het wel nog steeds een leuke locatie, er hangt een melancholisch / nostalgische sfeer : http://www.morrie.thefanatic.net/bou...um=ThinLineMen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter.morlion Bekijk bericht
    Ik ben er zondag nog geweest, als je gewoon wilt gaan om urban foto's te nemen lijkt het me echt wel de moeite niet meer, het dak is eraf gehaald, waardoor alles onder water staat en verrot. De rest is gewoon kapotgeslagen.

Voor fotoshoots is het wel nog steeds een leuke locatie, er hangt een melancholisch / nostalgische sfeer : http://www.morrie.thefanatic.net/bou...um=ThinLineMen
    bedankt, nu nog de vraag: de trein best tot in de panne veronderstel ik en dan tot oostuinkerke maar welke halte?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
    bedankt, nu nog de vraag: de trein best tot in de panne veronderstel ik en dan tot oostuinkerke maar welke halte?
    Groenendijk-bad?

seppuku.

Ik denk dat de halte net voor Groendijk bad iets dichter is... het is Nieuwpoort Zonnebloem.

Dan de kinderlaan nemen, langs daar kun je nog steeds binnen dacht ek...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soetkin Bekijk bericht
    Ik denk dat de halte net voor Groendijk bad iets dichter is... het is Nieuwpoort Zonnebloem.

Dan de kinderlaan nemen, langs daar kun je nog steeds binnen dacht ek...
    Inderdaad, Zonnebloem. Dan een eindje te voet richting Oostduinkerke, en aan de verkeerslichten linksaf vindt je het RTT gebouw op je linkerkant

Bedankt iedereen! zal zondag eens een kijkje gaan nemen!

Regels voor berichten