iet wat rare vraag, maar wat is zo de gemiddelde prijs voor 'n ondergrondse staanplaats...huur dus
ik heb zelf 'n garage box met berging, maar die is voor mijn vrouw...
nu heb ik zelf 'n nieuwe auto gekocht en kan eventueel 'n staan plaats huren....ik heb echter geen flauw idee wat daar zoal voor gevraagd word...de eigenaar ook niet
op dit moment mag ik die al gratis gebruiken, maar 'n kleine vergoeding wil ik wel geven...
nu weet ik ook wel dat ergens midden in 't stad of juist erbuiten wel 'n verschil is...
in principe is hier in 'n straal van 50m altijd plaats, maar dat is op de openbare weg, terwijl hier mijn nieuwe wagen netjes in 'n garage zou kunnen staan...en zeker als ik nu naar buiten kijk met dat mooi sneeuwtapijtje...![]()
Paar zwatte doezekes
Ex-Metzers erelid...;-)
's zijn gezond.
Ik betaalde 70 euro per maand.
Paar zwatte doezekes
Ex-Metzers erelid...;-)
's zijn gezond.
Wij betalen 55 € voor een garagebox. (aparte plaats, voor 1 auto, die kan afgesloten worden)
Grtz,Fabienne
Het leven is als het zingen van een lied dat je niet gerepeteerd hebt
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
In antwerpen aan de vogelmarkt 85 eur per maand.
Gewoon een staanplaats in een parking.
Een kameraad betaalde 150 voor een gelijkaardige plaats in de hoogstraat (brussel).
Maar omgeving/locatie is alles he.
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
like.no.other
Aan mijn kinepraktijk zijn 4 garages verbonden die elk verhuurd worden voor 50€/maand ( ze zijn wel niet van mij)
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Staanplaats in een garage: vanaf 100-150€
Garagebox: vanaf 200-250€
Ah ja, prijzen voor centrum Brussel.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.