Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Ogen laseren

Standaard Ogen laseren

Mijn vriendin overweegt (al tijden) om haar ogen te laten laseren. Nu kreeg zij de aanbeveling van iemand dat ene dr. Vryghem in Brussel zeer goed in zou zijn. Heeft iemand hier toevallig ervaring met zijn kliniek?

Standaard Re: Ogen laseren

een goede vriendin van mij heeft ook haar ogen laten laseren in Brussel
    ik vermoed dat het in die kliniek was
    ze is daar zeer tevreden over
    zo ken ik nog een drietal mensen die hun ogen hebben laten laseren
    zijn zijn daar allemaal heel tevreden over
    de andere drie mensen weet ik wel niet jusit waardat ze dat laten doen hebben

Mijn zus is op die manier van -11.5 naar 0 teruggebracht, en nu zit ze op -2. Haar bijziendheid lijkt nu gestabiliseerd ( 35 jaar oud .. nee.. jong ) en ze ervaart die -2 bril nog altijd als een lachertje..

Bij haar is het nu ong. 8 jaar geleden, en het ze heeft zich in Gent laten laseren, ik weet niet precies bij wie, maar als u info wenst pm me dan.

mvg
    sven

Mijn schoonmoeder is 84 jaar, ziet nu alles terug tip-top, ook klein lettertjes van medicamenten enz.. Ze heeft niet laten laseren maar nieuwe lenzen.

Wij zitten met 36 brilletjes te knoeien en zien nog niets.
    Is in Hoboken gebeurt, Kapellestraat, kost wel 100.000 frankskens zenne.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
    een goede vriendin van mij heeft ook haar ogen laten laseren in Brussel
    ik vermoed dat het in die kliniek was
    ze is daar zeer tevreden over
    zo ken ik nog een drietal mensen die hun ogen hebben laten laseren
    zijn zijn daar allemaal heel tevreden over
    de andere drie mensen weet ik wel niet jusit waardat ze dat laten doen hebben
    Kun je eens nagaan of dat bij Dr. Vryghem was? Ik ben specifiek op zoek naar ervaringen met zijn kliniek - niet zozeer met andere klinieken. Dank!

hoi,

ik liet mijn ogen laseren bij Dr. Goes in Antwerpen , die man heeft wereldfaam op dit gebied. Zeer professionele instelling met voor mij een fantastisch resultaat. Ik kende nog een aantal mensen die het hier lieten doen , allen met goed resultaat.

Meer info

www.goes.be

Ik heb mijn ogen laten doen een goede 7 jaar terug en heb onlangs controle laten doen en er is nog steeds geen verslechtering . De naam van de dokter ben ik kwijt maar het is in Kapellen
    Nikon materiaal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lohad Bekijk bericht
    De naam van de dokter ben ik kwijt maar
    Als die laserstraal maar geen andere dingen heeft geraakt

Chris

Collega van mij is er paar weken geleden onder de laser geweest en is er heel tevreden over.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
    Kun je eens nagaan of dat bij Dr. Vryghem was? Ik ben specifiek op zoek naar ervaringen met zijn kliniek - niet zozeer met andere klinieken. Dank!

ik zie die morgen
    dan zal ik het haar eens vragen

In Hoboken, Dr Erik Mertens.

Deze heeft het geleerd van de man die het in Belgie of wijder introduceerde, Dr Averbecke (inmiddels overleden).

Ik heb inplantlenzen laten steken in februari dit jaar ... Zeer tevreden, wel rekening houden met iets drogere oogjes achteraf.

Angry Re: Ogen laseren

Een eens ander klokje..

Mijn echtgenote heeft haar één oog laten (be)lazeren door de wereldbefaamde Dr. Goes, Antwerpen L.O....

Zij is nu op een oog zo goed als... blind!!!

Gelukkig had ze besloten om met één oog te beginnen.(de meeste mensen lateh direct hun 2 ogen behandelen!!)

Dus enkele dagen na de ingreep bleef ze meer slecht zien, hebben véél moeite moeten doen om Dr. Goes te laten inzien dat het "slechter was", uiteindelijk heeft hij moeten toegeven dat er "een overcorectie" is gebeurd...

Een 2° maal dan ge(be)lazerd.

Resultaat was nog slechter, en nu ziet zij haast niets meer door dat oog...

Spreek ons dus niet meer over lazer en dr Goes, het is een echt fabriek daar met erg veel show(je krijgt na de operatie een glas champagne+video).

Natuurlijk en dat geloven wij best dat er meer goede resultaten zullen zijn, maar het viel ons op dat zij niet de enige was die moest terugkomen, allen met hetzelfde verhaal....

-- Besluit, het moet je tochmaar overkomen dat het licht van uw ogen uitdooft... Nu kan ze amper nog autorijden en heeft geen diepte zicht meer)

Heb m'n ogen een 5tal jaar geleden laten behandelen met de LASIK methode door Dr Chris De Smet die samen met een aantal oogartsen een ooglasercentrum heeft. Heel tevreden.
    Ook m'n collega en haar vader hebben dit laten doen. Beide ook heel tevreden.

http://www.olc.be/nl/index.html

Regels voor berichten